اعزام ۲۷ دستگاه آتش نشانی به مهران / ۸۰ آمبولانس وارد عراق شد

سرویس ایلام - ورود زائران به مرز مهران جهت شرکت در زیارت اربعین روز به روز افزایش می‌یابد و دستگاههای خدمات رسان از سراسر کشور به مهران آمده‌اند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: ۲۷ دستگاه ماشین آتش نشانی از چهار استان تهران، قزوین، اصفهان و مرکزی دیروز عازم شهر مهران شده اند.

نصرت اله لطفی با بیان اینکه ۱۰۰ نفر از نیروهای آتش نشانی این استان‌ها نیز در ایام اربعین در مهران حضور خواهند داشت، افزود: در صورت نیاز از دیگر استان‌ها برای حضور در ایلام درخواست نیرو خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام نیز با اشاره به آخرین تمهیدات هلال احمر برای اربعین، گفت: ۸۰ دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر از مرز مهران وارد عراق شده است.

غلامرضا علیمحمدی با اشاره به اینکه ۸۰ دستگاه آمبولانس، هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس با یک هزار و ۴۰۰ نیرو از مرز مهران وارد عراق شده اند، افزود: در داخل استان ایلام ۳۰ پایگاه امداد و نجات مستقر شده و در کمتر از ۱۰ دقیقه نیروی های امدادی به حوادث احتمال رسیدگی می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام تصریح کرد: یک مرکز امداد و نجات با ۵۲ تخت در مرز مهران آماده خدمات رسانی در بخش درمان به زائران اربعین حسینی است.

کد خبر 2759811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha