کشف انبار احتکار 40 تن روغن خوراکی در ایلام

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان از کشف انبار 40 تنی احتکار روغن خوراکی در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال سلمانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقادیر قابل توجهی روغن خوراکی در انباری واقع در حاشیه شهر ایلام، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماموران با انجام تحقیقات اولیه و بررسی موضوع و همچنین رصد اطلاعاتی با همکاری بازرسان اداره صمت استان موفق به شناسایی محل احتکار کالاهای اساسی شده که با هماهنگی مقام قضائی و با حضور قاضی تعزیرات حکومتی، بازرسان اداره کل صمت استان، طی عملیاتی در بازرسی از انبار شناسایی شده، 40 تن روغن خوراکی احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف شده 24 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سردار سلمانی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

کد خبر 2755966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha