مرکز تخصصی درمانی هلال احمر در ایلام راه اندازی می شود

سرویس ایلام - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در جمع رسانه ها از راه اندازی مرکز تخصصی درمانی هلال احمر در ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، غلامرضا علیمحمدی عنوان کرد: برای اجرای این طرح مهم ۲۴ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که ۱۴ میلیارد تومان از آن برای ابنیه و ۱۰ میلیارد تومان نیز برای تجهیزات هزینه خواهد شد.

وی با تقدیر از تلاش‌های همه جانبه رسانه های استان و با بیان اینکه بدون همراهی و همکاری رسانه ها، بحران ها مدیریت نمی شوند، افزود: رسانه ها آیینه تمام نمایی هستند که کمی ها، کاستی ها، نارسایی ها، ضعف‌ها و مشکلات را به درستی گوشزد می‌کنند تا مسئولان در راستای رفع آنها گام بردارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه در جریان اربعین سال گذشته، خوشبختانه همه مسئولان و رسانه ها به خوبی پای کار بودند و علیرغم گرمای بی سابقه و حجم جمعیت، این برنامه فرهنگی- معنوی به خوبی مدیریت و از وقوع مشکلات بزرگ و بحران های عظیم جلوگیری شد و لبخند رضایت مقام معظم رهبری را در پی داشت، خاطرنشان ساخت: برای ایجاد یک پایگاه مجهز در مرز مهران، مبلغ ۱۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است و در تلاش هستیم که این مرکز تا اربعین امسال به بهره برداری برسد.

علی محمدی با بیان اینکه در سطح استان ایلام ۱۴ پایگاه امدادی هلال احمر به صورت ثابت فعال هستند، یادآور شد: توسعه پایگاه‌های امدادی در سطح استان جزء اولویت هایی است که با جدیت دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در همه شهرستانهای استان به جز شهرستانهای هلیلان و چوار ادارات و شعبات هلال احمر فعال هستند، تصریح کرد: در تلاش هستیم که در هفته دولت امسال، شعب هلال احمر را در شهرستان های چوار و هلیلان دایر کنیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام با اشاره به اینکه در طول سال گذشته و در مناسبت ها، حوادث و اتفاقات مختلف مأموریت های امداد و نجات زیادی در سطح استان انجام شده است، یادآور شد: با توجه به استقرار پایگاه‌های امدادی در سطح استان، میانگین حضور در محل وقوع حوادث زیر ۱۰ دقیقه بوده است.

کد خبر 2755305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha