نیروهای سیاسی سُنی و کُرد برای ایجاد هرج و مرج  و برهم زدن امنیت شنگال تلاش می کنند

سرویس عراق و اقلیم کردستان - رئیس حزب آزادی و دمکراسی درمنطقه  شنگال ، نیروهای سیاسی سُنی و کُرد را به بهره برداری از اوضاع  امنیتی شنگال  برای ایجاد هرج و مرج  و برهم زدن امنیت این منطقه متهم کرد.

به گزارش کردپرس ، حسین حاجی در گفتگو با  خبرگزاری «المعلومه»  با بیان اینکه محمد شیاع  السودانی، نخست وزیرعراق  مصمم است تا با وجود مشکلاتی که فراروی او قرار دارد، ثبات را به شنگال بازگرداند، افزود: اهدافی خارجی برای از بین بردن موجودیت ایزدی ها در منطقه  شنگال وجود دارد ، زیرا احزاب سیاسی از هرج و مرج در این منطقه برای به دست آوردن  آرای انتخاباتی بهره  می برند.

وی خاطرنشان کرد: درحالی  که نیروهای ایزدی از بازگشت همه آوارگانی که دستشان به خون ایزدی ها  آغشته نشده است، به شنگال استقبال می کنند ،  نیروهای سُنی و کُردی کنترل اوضاع منطقه شنگال برعهده دارند و از این اوضاع  بهره برداری انتخاباتی می کنند.

گفتنی است که ، فائق یزیدی ، عضو اتحادیه میهنی کردستان،پیشتر  حزب دمکرات کردستان را به ایجاد هرج و مرج و بی ثباتی  و برهم زدن امنیت منطقه شنگال  که بگفته وی  به دلیل  حضور نیروهای امنیتی عراق،  شاهد ثبات است، متهم کرد.

کد خبر 2755018

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha