راهپیمایی اعتراضی مردم جزیر/مردم خواستار  استعفای دولت هستند

سرویس ترکیه - مردم جزیر شرناخ که در اعتراض به وضعیت قیمت ها به خیابان ها ریخته و خواستار استعفای دولت شده بودند، توسط نیروهای پلیس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

به گزارش کردپرس، صدها نفر از مردم جزیر شرناخ در اعتراض به افزایش بهای قبوض انرژی به خیابان ها ریخته و خواستار استعفای دولت شدند. راهپیمایی با مداخله و ضرب و شتم مردم از سوی نیروهای پلیس مواجه شد.

بنا بر گزارش مزوپوتامیا، صدها تن از مردم جزیر در اعتراض به افزایش شدید قیمت انرژی به ویژه افزایش قیمت برق، راهپیمایی اعتراضی به راه انداختند.

نیروهای پلیس ترکیه، با محاصره و مسدود کردن همه خیابان های منتهی به مسیر راه پیمایی، همه افرادی را که وارد محوطه می شدند، مورد بازرسی بدنی و کنترل قرار داد. مردم خشمگین با شعار علیه حکومت، خواستار استعفای دولت شدند.

نیروهای پلیس به دستور استانداری شرناخ جلوی ورود مردم به خیابانی که شرکت برق DEDAŞ در آن واقع است را گرفتند. با این حال مردم خشمگین همچنان به شعارهای اعتراضی ادامه دادند. نیروهای پلیس افراد معترض را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در جریان این درگیری دو زن بیهوش شده و با آمبولانس به بیمارستان انتقال یافتند.

کد خبر 27270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha