۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
سپاسنامه سوگواران پرتو

سرویس کرمانشاه _ خانواده زنده یاد استاد پرتو کرمانشاهی و جامعه اهل ادب و قلم غرب کشور با صدور پیامی از شخصیت ها و چهره های برجسته، رسانه ها، مدیران و تمامی کسانی که در سوگ این شاعر بلند آوازه کُرد به شکل های گوناگون مشارکت و یا ابراز همدردی کردند؛ سپاسگزاری کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس متن پیام به این شرح است:

سپاسنامه سوگواران پرتو

حیات شاعر اندر مردن اوست بقای خوشه در افشردن اوست در پیوستن پرتو به بیکران خویش. زاگرس نشینان چون راز روزگاران آغوش مهر گشودند و روح بلند پرتو در کنار یاران و بر دستان نورانی آنان از جام چشمه ساران آسمانی گلویی تر کرد، بی اعتنا به نقش بد بیاران به (سعدی) پیوست و دگر چون اویی نیاید الا به روز گاران.

از فراز کوچه باغ های شهر سوگوار کرمانشاه سپاس می گوییم این همه مهربانی را از ارس تا اروند رود، از اربیل و سلیمانی تا تهران و کابل و از ارومیه و مهاباد و سقز و بانه و بوکان و سر دشت و مریوان و سنندج و کامیاران و پاوه و هورامان و جوانرود و روانسر و ثلاث و قصرشیرین و گیلان غرب و ایوان و ایلام و سرپل ذهاب و کرند و ماهیدشت و صحنه و هرسین و کنگاور و همدان و ... که اهل هنر و قلم و ادب و دانشگاهیان، مسئول محترم دفتر نماینده ولی فقیه ، مدیرکل مشفق اداره کل فرهنگ و ارشاد استان و ... که حاضر شدند و هنوز رسانه ها، نشریات، انجمن های ادبی، همچنان سوگمندانه در غروب پرتو ادب در شرق و غرب جهان قلم می رانند.

پیامهای دور و نزدیک از چهره های جهانی هنر زاگرس، بارگاه بارزانی، وزارت روشنبیری اقلیم کردستان عراق، تکیه توتشامی، استاندار محترم کرمانشاه_ و ریاست دانشگاه رازی. هرچند مورد اخیر به دیر هنگام رسید اما رسم ادب و آموخته های پرتو مارا در این سپاس به یاد و نام همگان فرمان می دهد که، فقط صداست که می ماند ...

پرواز را بخاطر بسپار


خانواده نوبتی و بستگان _ جامعه اهل ادب و قلم غرب کشور

کد خبر 26671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha