‍ حل مشکل قاچاق دام ایلام نیازمند اهتمام جدی مسئولان است

سرویس ایلام - فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام به تلاش برخی افراد برای قاچاق دام از مرز های استان ایلام به کشور عراق اشاره کرد و گفت: وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با عراق و وضعیت ژئوپلتیک منطقه باعث شده تا برخی افراد به خود جرات دهند و کار قاچاق دام را از استان ما پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار جمال شاکرمی در جریان بازدید از گذرگاههای مرزی شهرستان دهلران افزود: امروز اشرافیت کاملی بر مرزهای استان وجود دارد اما با تمامی این تفاسیر لازم است مسئولین استان برای جبران خلاهای موجود در مرز های استان چاره اندیشی کنند.

سردار شاکرمی وجود عشایر کوچ رو در منطقه و نبود زیرساخت مناسب در مرزها را از مهم ترین علل طمع قاچاقچیان به مرزهای استان عنوان و تاکید کرد: نیروهای نظامی و انتظامی و بخصوص مرزبانی با تلاش شبانه روزی خود توانسته اند که مساله قاچاق دام در استان ایلام را به حداقل برسانند اما برای ادامه و حل قطعی مشکل نیازمند حمایت و توجه ویژه مسئولان می باشند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) تاکید کرد: سپاه به مانند سال گذشته در کنار نیروهای مرزبانی کار امنیت، رصد و مقابله با قاچاق دام را به صورت ویژه دنبال خواهد کرد و برنامه ریزی های لازم در این خصوص انجام گرفته است.

کد خبر 253276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha