نظارت بر بازار و تامین معیشت مردم اولویت کار فرمانداران ایلام

سرویس ایلام - استاندار ایلام امروز چهارشنبه با سفر به دو شهرستان سیروان و هلیلان فرمانداران جدید این شهرستان‌ها را معارفه کرد و بر پویایی و عمل جهادی فرمانداران استان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا ابتدا به سیروان رفت و در مراسم تکریم و معارفه فرماندار این شهرستان خواستار توجه مدیران به کمبودها و نیازمندی های ادارات شهرستان در سریع‌ترین زمان ممکن شد و گفت: نظارت بر بازار و تامین معیشت مردم باید در دستور کار فرمانداران باشد.

وی با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت های مادی و معنوی شهرستان سیروان، اظهار کرد: برای توسعه و تحول در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده شود.

بهرام نیا ادامه داد: فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال و تحول در شهرستان و بهره‌وری از استعدادهای نهفته آب و خاک این حوزه از جمله اقداماتی است که باید در این شهرستان پیگیری شود.

استاندار ایلام سپس به هلیلان رفت و در مراسم معارفه فرماندار جدید این شهرستان با بیان اینکه امروز گرانیگاه توجه نظام و نهادهای حمایتی به مناطق محروم از جمله شهرستان هلیلان است، افزود: پای کار بودن مسئولین برای محرومیت زدایی از چهره هلیلان برگرفته از سیره نظام جمهوری اسلامی به مناطق محروم است.

بهرام نیا گفت: در سفر ریاست جمهوری اعتبارات ویژه ای برای محرومیت زدایی از هلیلان اختصاص یافت که به ثمر نشستن آنها موجب تحول و توسعه در منطقه خواهد شد.

به گزارش کردپرس، امروز علیرضا رئیسی به عنوان فرماندار سیروان و کورش عیوضی به عنوان فرماندار جدید هلیلان معارفه شدند.

کد خبر 25218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha