امکانات کرمانشاه باید برای حل مشکلات جوانان به کار گرفته شوند

سرویس کرمانشاه _ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: جوانان سرمایه کشور هستند و امکانات استان باید برای حل مشکلات آن‌ها به کار گرفته شوند.

به گزارش کردپرس؛ آیت اله علما در آیین تکریم و معارفه استاندار اسبق و استاندار جدید کرمانشاه که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس، اعضای مجمع نمایندگان استان، ماموستا مرادی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، ماموستا قادری امام جمعه پاوه و شخصیت ها و چهره‌های مذهبی و سیاسی و اجتماعی استان برگزار شد؛ اظهار کرد: مهمترین کار، انجام خدمت است و اصل حرکت امام (ره) و نظام جمهوری اسلامی هم بر این مبناست.

وی افزود: جوان‌ها سرمایه‌ این کشور هستند و باید این امکاناتی که در همین استان داریم را با اولویت خدمت‌رسانی به جوانان به کار گرفته شوند.

آیت اله علما ادامه داد: جوانان مشکلاتی مانند مسکن، ازدواج و اشتغال دارند و باید با کمک همدیگر این مشکلات را حل کنیم.

امام جمعه کرمانشاه عنوان کرد: در دوران زلزله ۳۰ هزار خانه در سرپل ذهاب خراب شد که واقعه آنقدر تلخ و بزرگ بود که رهبر معظم انقلاب از این مناطق آسیب دیده بازدید کردند و دستورات لازم را برای بازسازی را دادند.

وی ادامه داد: استاندار کرمانشاه این خانه های ویران شده را ساخت و در سیل و کرونا هم موفق بود‌ و برای بازگشایی راه کربلا تلاش های زیادی کرد.

وی با آرزوی موفقیت برای استاندار جدید کرمانشاه گفت: همه با حفظ وحدت در کنار استاندار جدید برای حل مشکلات استان هستند و فضا هم باید فضای خدمت باشد چرا که مردم چشمشان به دست ماست.

کد خبر 25031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha