پایان ساخت و تحویل۶۳۱ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد و ۱۰۱ واحد سیل زدگان ایلام

سرویس ایلام - در آیینی که با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در محل مجتمع فرهنگی لاله ایلام برگزار شد ۶۳۱ واحد مسکونی احداثی مربوط به تفاهم نامه مشترک بین کمیته امداد و سپاه امیرالمومنین علیه السلام استان ایلام اتمام و به مددجویان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آیین در سخنانی گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی ۲۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات کمیته امداد هزینه شده و حوزه محرومیت زدایی سپاه استان ایلام کار اجرایی این تعداد واحد مسکونی را برعهده گرفته است.

رضا طاهری با عنوان اینکه کار ساخت این واحدهای مسکونی از سال ۱۳۹۵ آغاز شده است گفت: در مرحله اول واگذاری این واحدها ۴۰۹ مورد و در مرحله پایانی نیز ۲۲۲واحد تحویل نیازمندان فاقد مسکن این استان در روستاهای سراسر استان شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به برنامه های حوزه مسکن این نهاد در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال بیش از ۲ هزار مورد خدمت مسکن در حال ارائه به مددجویان کمیته امداد استان است که حدود ۵۰۰ مورد آنها پروژه ساخت مسکن بوده که با همکاری بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و خیرین ساخته خواهند شد و در مجموع برای انجام این پروژه ها ۴۸۵ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین «ع» استان ایلام نیز در این مراسم گفت: همکاری سپاه و کمیته امداد در ساخت این پروژه ها یک کار جهادی بود که در شرایط سخت انجام شد.

سردار شاکرمی افزود: خوشبختانه در ساخت این پروژه ها هیچ مبلغی از مددجویان دریافت نشد و امروز شاهد پایان این پروژه بزرگ هستیم.

کد خبر 24162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha