اجرای قطعات باقیمانده بزرگراه ایلام به مهران شتاب می‌گیرد

سرویس ایلام - مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: عملیات چهارخطه کردن و بهسازی مسیر‌های باقیمانده جاده ایلام به مهران در سه قطعه با شتاب و جدیت ادامه خواهد یافت.

عبدالله بهادری اظهار کرد: قطعه اول بزرگراه ایلام - مهران به لحاظ شرایط توپوگرافی منطقه، بیشترین حجم عملیات جهت ارتقا به بزرگراه را به خود اختصاص داده است و از ۱۱ کیلومتر طول این مسیر تاکنون پنج کیلومتر آن به بهره برداری رسیده و ۶ کیلومتر در دست اقدام است.

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام تاکید کرد: ۲ رشته تونل در این ۶ کیلومتر در دست احداث است، یکی تونل موازی تونل قبلی راه کربلا به طول ۸۵۰ متر حفاری و کف برداری آن پایان یافته شده و پیمانکار در حال نصب قالب لاینینگ جهت اجرای عملیات لاینینگ (پوشش بتنی سقف و دیوارها) این تونل است و با نصب این قالب عملیات لاینینگ بدون وقفه ادامه پیدا می‌کند.

بهادری در خصوص پیشرفت تونل دوم راه کربلا هم عنوان کرد: این تونل نیز به طول ۷۴۰ متر عملیات حفاری آن پایان یافته و کار اجرای لاینیگ آن آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: غیر از احداث این تونل‌ها در قطعه اول بزرگراه ایلام- مهران عملیات تکمیلی پل‌های بزرگ و حجم عظیم ترانشه برداری و خاک ریزی در مراحل پایانی است که با انجام این مرحله چند نقطه پرحادثه محور مذکور حذف خواهد شد.

کد خبر 20998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha