افزایش ۴۹ درصدی رضایتمندی مردم ایلام از پلیس

سرویس ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی گفت: میزان رضایتمندی مردم ایلام از ناجا ۴۹درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار دلاور القاصی مهر با بیان اینکه امنیت پایدار استان چیزی بیشتر از کارهای انجام شده است، تصریح کرد: ایجاد حس امنیت در جامعه بهتر از خود امنیت است و اصحاب رسانه و خبرنگاران در القای حس امنیت در جامعه بهترین و بیشترین نقش را داشته اند.

وی اعلام کرد: بیش از ۴۹ درصد مردم بخاطر عملکرد مناسب نیروی انتظامی این نهاد را مورد تقدیر قرار دادند، ۵۹ درصد از میزان انتقادات کمتر شده است و ۱۰۷ درصد از میزان شکایات کاهش یافته است که این آمار چیزی به جز عملکرد اجتماع محور نیروی انتظامی نیست.

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن برشمردن فعالیتهای نیروی انتظامی استان ایلام در ایام نوروز، انتخابات، محرم و حماسه اربعین، خاطرنشان کرد: ۴۸۰۰ فقره پرونده توسط مددکاران اجتماعی نیروی انتظامی از چرخه‌ی قضایی خارج شده است و ۸۸ درصد پرونده‌های ارجاعی به نیروی انتظامی توسط کلانتری‌ها و مرکز ۱۱۰ توسط مددکاران حل و فصل شده و به مراجع قضایی داده نشده است.

القاصی مهر تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری کلانتری ها پیشانی نظام و نیروی انتظامی هست و در زیباسازی و توسعه کلانتری ها خدمات ارزشمندی انجام شده است و در این راستا نیز برای زیبا سازی و تجهیز کلانتری های سطح استان بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه کرده ایم.

وی تعداد ماموریت‌های نیروی انتظامی را ۱۲۸ مورد ذکر کرد و گفت: امنیت مردم به عنوان خط قرمز مدافعان امنیت در دستور کار است و هر ساعت از شبانه‌روز برای حفظ امنیت تلاش خویش را خواهیم کرد.

کد خبر 18778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha