اتوبوس سیار واکسیناسیون کرونا در مهاباد راه اندازی شد

سرویس آذربایجان غربی- مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد از راه اندازی اتوبوس سیار واکسیناسیون به منظور رفاه حال اهالی مناطق حومه شهری و تسریع در امر تزریق واکسن به جمعیت هدف دراین شهر خبر داد.

به گزارش کردپرس، دکتر بهاالدین حسینی افزود: این اتوبوس آمبولانس با همکاری شهرداری و پرسنل مرکز بهداشت مهاباد برای ایجاد یک‌ پایگاه سیار واکسیناسیون در این شهرستان برای رفاه حال شهروندان در مناطق مختلف شهری تجهیز شد.

او ادامه داد: هدف از راه اندازی این پایگاه سیار، تزریق واکسن کرونا در مناطق مختلف شهر، به کسانی است که تاکنون نسبت به دریافت واکسن اقدام نکرده اند.

دکتر حسینی بیان کرد: محدودیت سنی تزریق واکسن کرونا برداشته شده و تمامی افراد بالای ۱۸ سال این شهرستان علیه بیماری کووید-۱۹ واکسینه می‌شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد ادامه داد: تاکنون بیش از ۱۱۵ هزار دز واکسن در مهاباد تزریق شده که از این تعداد حدود ۸۴ هزار نفر دز اول و مابقی علاوه بر دز نخست دز دوم خود را نیز دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون واکسن کافی در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته و مشکلی در قبال کمبود واکسن در سطح شهرستان وجود ندارد، اضافه کرد: پایگاه خودرویی واکسیناسیون نیز به صورت ۱۶ ساعته و در اواخر شب نیز به شهروندان متقاضی، خدمات واکسن ارایه خواهد داد. همچنین ٧ پایگاه واکسیناسیون در سطح شهرستان راه اندازی شده است.

گفتنی است؛ تاکنون ۴۶٩ نفر در مهاباد به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده‌اند؛ از یک هفته پیش نیز ظرفیت پذیرش بیماران مبتلا به کرونا در این شهرستان که در حالت قرمز قرار دارد تکمیل شده است.

کد خبر 17489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha