حادثه خیابان کاشانی ارومیه امر به معروف و نهی از منکر نبود

سرویس آذربایجان غربی- دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان غربی با محکوم کردن حادثه خیابان کاشانی ارومیه اظهار داشت: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند که این گونه صحنه‌ها امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سواستفاده به برخی داده شود.

به گزارش کردپرس، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر با محکوم کردن حرکت دیروز یک راننده خودرو در ارومیه اظهار داشت: این اقدام یک رفتار نادرست است و باید در مقابل رفتارهای نادرست ایستادگی کرد.

حجت‌الاسلام بهنام دلریش بیان کرد: نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی نیز تاکید ورود و برخورد جدی را داشتند زیرا اجازه نمی‌دهیم این گونه مسائل امر به معروف و نهی از منکر را زیر سوال ببرد.

او تصریح کرد: از رسانه‌ها می‌خواهیم روشنگری کنند که این گونه صحنه‌ها امر به معروف و نهی از منکر نیست و نباید اجازه سواستفاده به برخی داده شود.

در همین راستا دادستان عمومی و انقلاب ارومیه با اشاره به حادثه خیابان کاشانی ارومیه تاکید کرد: اجازه خودسری و بی قانونی به کسی نخواهیم داد و هر کسی جان و مال و ناموس و امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد بشدت با او برخورد خواهد شد

مجیدی، دادستان عمومی و انقلاب ارومیه گفت: پس از اطلاع از وقوع تصادف عمدی در خیابان کاشانی وم جروح شدن یک زن در این حادثه فورا دستورات لازم به بازپرس محترم صادر واقدامات لازم برای دستگیری عامل جرم انجام شد.

او ادامه داد: در نهایت با همکاری موثر نیروهای انتظامی متهم متواری شناسایی و دستگیر و تحت نظر قرار گرفت و با قاطعیت به اتهام وی رسیدگی و مجازات مقرر قانونی صادر خواهد شد.

به گزارش کردپرس، بر اساس اعلام شاهدان محلی؛ در این حادثه راننده یک دستگاه خودرو پرشیا پس از تذکر به دو زن نسبت به پوشش آنها، در پیاده رو خیابان کاشانی آنها را زیر می گیرد و بعد از تخریب دو خودرو و تصادف با یک موتورسوار از صحنه متواری می شود .

در این حادثه یکی از زنان به شدت مصدوم شده و با حضور سریع اورژانس به بیمارستان منتقل می‌شود.

کد خبر 14942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha