اهالی فرهنگ و رسانه چهره زیبای کرمانشاه را معرفی کنند

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: ثبت روز ملی کرمانشاه در شورای فرهنگ عمومی ظرفیتی جدید برای معرفی سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی، گهواره تمدن و سرزمین قهرمانان و مهدپهلوانان خلق می‌کند.

به گزارش کردپرس هوشنگ بازوند در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: با همدلی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه و مردم باید کرمانشاه مقاوم را بیشتر معرفی کنیم.

وی ضمن تأکید بر همکاری و مساعدت ویژه دستگاه های اجرایی با فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور اجرای برنامه های پیش بینی شده در عرصه فرهنگ و هنر اظهار داشت: ایجاد تصویری زیبا از کرمانشاه مقاوم در روز ملی این استان که برگرفته از یاد و خاطره ها رشادت­ها، دلاوری ها و حماسه آفرینی دلیرمردان و شیرزنان در دوران دفاع مقدس و عملیاد مرصاد است، به عنوان وظیفه ای همگانی معرفی و در قالب گفتمان و فرهنگ عمومی ترویج داده شود.

وی در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله بهشتی و یاران باوفایش و هفته قوه قضاییه ادامه داد: به روح همه شهدا خطه شهید پرور کرمانشاه و شهید والامقام شهید جواد سرحدی که از شهدای کرمانشاهی در هفتم تیر ماه است درود می فرستیم.

وی در ادامه از همه عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی و انتظامی در برگزاری انتخابات شکوهمند ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی کرد و گفت: نقش آفرینی موثر اقشار مختلف، رسانه ها و صدا و سیما در تحقق مشارکت پرشور را باید ارج نهیم زیرا در شرایطی که دشمنان و رسانه های معاند در صدد ایجاد یأس برای مردم بودند، با تلاش این فعالان بود که ضمن دعوت از مردم، به صورت گسترده ضرورت و اهمیت شرکت در انتخابات را تبیین کردند.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه برای پروژه های اولویت دار استان کمیته ای با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، فرمانداران و دستگاه های اجرایی ذی ربط تشکیل می شود، گفت: با مردم عهد بستیم و همه مدیران نیز تا لحظه آخری که مسوولیت دارند باید با تلاش و جدیت کار کنند تا کارهای مردم معطل نماند.

او اظهار داشت: پروژه هایی هستند که برای مردم اهمیت دارند و عدم اتمام یا حل نشدن چالش های آن ممکن است برای مسوولین جدید تبدیل به معضل شود، بر همین اساس همه وظیفه داریم که این موارد را به جدیت پیگیری و رفع کنیم تا مسیر توسعه کرمانشاه تداوم یابد و بی شک مدیران متعهد تلاش می کنند تا گره ای از مشکلات مردم باز کنند.

کد خبر 12309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha