همتی به استفاده از نیروهای توانمند غرب کشور باور دارد

سرویس ایلام - رییس ستاد عبدالناصر همتی در استان ایلام، به کردپرس گفت: پیروزی همتی در انتخابات باعث سنگین شدن جغرافیای قدرت به نفع مناطق غرب کشور خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، داریوش قنبری عنوان کرد: دیدگاه های آقای همتی نسبت به مناطق مرزنشین بهترین فرصت برای مرزنشینان و اقوام ایرانی خصوصا مناطق غربی کشور است تا مطالبات خود را محقق کنند.

او گفت: حضور رییس جمهوری چون همتی می‌تواند باعث تخصیص بهینه امکانات و منابع به مناطق غربی کشور شود و چنانچه در انتخابات رأی بیاورد، جغرافیای قدرت در کشور تغییر خواهد کرد و این مهم فرصت بسیار خوبی برای توجه بیشتر به توسعه این مناطق خواهد بود.

نماینده ادوار ایلام در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همتی به استفاده از نیروهای توانمند غرب کشور باور دارد و در آخرین مسئولیت در بانک مرکزی، مهمترین معاونت خود یعنی معاونت ارزی را به یکی از فرزندان استان ایلام واگذار کرده است.

قنبری گفت: با حضور همتی به عنوان رئیس جمهور قطعاً شاهد بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های نفت و گاز استان ایلام خواهیم بود کما اینکه در گذشته نیز آقای همتی با اختصاص وام‌های بسیار خوبی به استان باعث توسعه پتروشیمی ایلام شدند.

کد خبر 11716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha