رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی: نوبت بر سر کار آمدن دولت انقلابی و مکتبی است

سرویس آذربایجان غربی- رئیس ستاد حجت الاسلام رئیسی گفت: در عرصه سیاست خارجی، دیدگاه دولت مردمی، رئیسی شفاف است و هم اکنون نوبت لبیک به فرمایش رهبری برای بر سر کار آمدن دولت انقلابی و مکتبی است.

به گزارش کردپرس، علی نیکزاد در جمع حامیان رئیسی در ورزشگاه دو هزار نفری شهید باکری ارومیه اظهار داشت: امروز حامل پیام گرم و صمیمانه آیت‌الله رئیسی به مردم استان هستم و آذربایجان‌غربی 89 شهید تقدیم پیروزی انقلاب اسلامی کرده و نماد غیرت، شجاعت و دفاع است.

او گفت: مردم این منطقه چه کرد و چه ترک، ارمنی و آشوری و سایر اقوام، 12 هزار شهید و 36 هزار شهید، آزاده و جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به همین سبب رهبر معظم انقلاب اسلامی این استان را به عنوان«سرزمین مجاهدت‌های خاموش» نامگذاری کرده‌اند.

رئیس ستاد رئیسی گفت: جنگ تحمیلی در ایران از سال 59 آغاز شده اما در آذربایجان‌غربی از سال 58 با مبارزه علیه گروهک‌هایی که خواهان از بین بردن انقلاب اسلامی بودند، آغاز شد.

او افزود: آذربایجان‌غربی جزو نادرترین استان‌های کشور است که به لحاظ همسایگی با سه کشور خارجی یعنی آذربایجان، ‌ترکیه و عراق، اما با فاصله 15 کیلومتری با کشور ارمنستان نیز همسایه است. بیش از 16 درصد مرزهای خشکی در این استان است و راه اصلی، ترانزیت و راه آهن، از ایران به سمت ترکیه و اروپا از آذربایجان‌غربی عبور می‌کند.

نیکزاد با اشاره به اینکه خط لوله گاز ایران به ترکیه باید منتقل می‌شد افزود: این در حالی است که متاسفانه هیچ نصیبی شامل آذربایجان‌غربی نشد و از سوی دیگر سیب، انگور و هلو و محصولات راهبردی مانند گندم و جو به صورت قابل توجهی در این استان تولید می‌شود اما آذربایجان‌غربی نتوانسته از این نعمت خدادادی استفاده کند بنابراین باید از دولت چرایی این مسئله را پرسید.

رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی افزود: زمانی که اعلام کرده بودند که نظام جمهوری اسلامی ایران ناکارآمد است اتفاق عظیمی در ایران رخ داد و فردی از سلاله حضرت زهرا(س) یعنی سیدابراهیم رئیسی سکان هدایت قوه قضائیه را به دست گرفت و سبب شد که در قوه قضائیه تحول عظیمی شکل گیرد.

او گفت: این تحول عظیم به جایی رسید که صاحبنظران و نخبگان و آحاد مردم در نظرسنجی‌های مختلف اعلام کردند که قوه قضائیه به سمت عدالت حضرت علی(ع) حرکت کرده و در نهایت نسبت به جمهوری اسلامی ایران خوشبین شدند.

رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی افزود: در کنار آن زمانی که شهید والا مقام، قاسم سلیمانی به شهادت رسید، با وجود اینکه دولت بر انتقام حق حاج قاسم نامردی کرد، اما به برکت خون پاک سردار و با وجود اینکه مردم برای مجلس شورای اسلامی و دولت روحانی نمره قبولی نداده بودند اما خون حاج قاسم و از طرفی کارآمدی قوه قضائیه با ریاست آیت‌الله رئیسی سبب شد که مجلس انقلابی شکل گرفت.

نیکزاد اظهار داشت: سپس رهبر معظم انقلاب اسلامی بیاناتی فرموده و اعلام کردند که من به دنبال دولتی جوان، حزب الهی و مردمی هستم و بر این اساس، اگر مردم خواهان بر سر کار آمدن دولت انقلابی و مردمی هستند باید ثروت این کشور را شناخته و بدانند که دولت مستقر با وجود وعده‌هایی که داده بود چه بلایی بر سر ایران آورد و چه بی‌عملی، بد عملی و کج عملی‌هایی انجام داد.

او افزود: در جمهوری اسلامی ایران، قرار بر درستی و پاکی و مجاهدت و خدمت به مردم بود اما متاسفانه مسکن، ازدواج و اشتغال جوانان حل نشد. متاسفانه این دولت بالغ بر دو هزار هزار میلیارد تومان تسهیلات به افرادی خاص واگذار کرده در حالی که همتی با وجود اینکه رئیس بانک مرکزی بود، اعلام می‌کند که مسئولیتی نداشته است.

نیکزاد تاکید کرد: بی‌تردید اگر همتی رئیس بانک مرکزی نبود امکان تایید صلاحیتش به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری وجود نداشت و با اینکه تحریم هیچ ارتباطی به بخش مسکن ندارد اما همتی براساس دیدگاه خود، اعتقادی به واگذاری وام مسکن با بازپرداخت 15 تا 25 ساله نداشت.

او تصریح کرد: بنابراین باید پاسخگو باشد که چگونه دو هزار هزار میلیارد تسهیلات به افراد خاص واگذار کرده و حتی آن را تمدید می‌کند اما برای مسکن جوانان وامی پرداخت نکرده و فرهنگ قرض الحسنه را در دولت جاری نکرد.

نیکزاد تاکید کرد: اگر کسی ادعا کند که منابع و توانایی وجود ندارد، کذب محض است و چرا در گزارشات خود اعلام می‌کنند که 100 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت کرده‌اند در حالی که چنین اقدامی از سوی دولت انجام نشده است.

رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی افزود: همچنین اگر کسی مدعی تحریم و مشکل در کشور باشد، به نظر می‌رسد که مشکل از تعارض، منافع، بی‌عرضگی و سوءمدیریت باشد.

او گفت: قرار بود از بابت صادرات سیب، موز وارد کشور شود در حالی که همتی به پدر داماد روحانی ارز داده و موز وارد کشور شود اما هیچ کس به داد سیب ارومیه نرسید و در این راستا، قرار بود که در این دولت، مشکل حل شود اما در شب عید حل نشده و به درد کشاورزان رسیدگی نشد.

رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی با اظهار تاسف از تعطیلی 16 هزار کارگاه صنعتی در این کشور بیان کرد: متاسفانه در دولت تدبیر و امید، مسکن نیز تولید نشد و آنها با وجود اینکه رهبری فرموده بودند که محصولاتی مانند لوازم خانگی که در ایران می‌توان تولید کرد، وارد کشور نشود اما بالغ بر 37 میلیون یورو کالا را وارد کردند.

نیکزاد با اشاره به اینکه همتی اعلام کرده که اگر آیت‌الله رئیسی بر سر کار آید، بین مردم دیوار کشیده و جنگ می‌شود افزود: بی‌شک رئیسی موافق دیپلماسی با دنیا است و از سوی دیگر اگر رئیسی با برجام مخالف بود به صراحت اعلام می‌کرد.

او در ادامه گفت: ایران تنها تهران نیست بلکه ارومیه و همه شهرها و استان‌ها جزو ایران هستند و باید عدالت اجتماعی در کشورمان در عرصه‌های مختلف اجرا شود.

نیکزاد با اشاره به اینکه در عرصه سیاست خارجی، دیدگاه دولت مردمی رئیسی شفاف است افزود: باید در این مقطع کنونی بتوان کارهایی که برای نظام جمهوری اسلامی لازم است انجام شود یعنی با حضور رئیسی در قوه قضائیه که کارآمدی را به قوه قضائیه بازگرداند و با خون شهید سلیمانی و با همراهی مردم، مجلس انقلابی تشکیل شد، هم اکنون نوبت لبیک به فرمایش رهبری برای بر سر کار آمدن دولت انقلابی و مکتبی است.

رییس ستاد حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: باید مردم در انتخابات مشارکت گسترده کرده و از حق خود دفاع کنند و از جمهوری اسلامی قهر نکنند بلکه با کسی قهر کنند که برنامه داد اما درست عمل نکرد.

نیکزاد گفت: امید است که آذربایجان‌غربی جزو پنج استان اول در حمایت از رئیسی باشد و آیت‌الله رئیسی نیز در صورت پیروزی در انتخابات، به صورت ویژه به این استان رسیدگی و عقب ماندگی آن را تا رسیدن به ایران قوی مطالبه کند و در چند روز آینده نیز شاید، توطئه‌ها، شایعات و شبهاتی بر علیه آیت‌الله رئیسی مطرح شود که جوانان نباید به آن شایعات و توطئه‌ها گوش فرا دهند.

کد خبر 11684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha