قرارگاه اشتغال فرصت برای پیگیری طرح‌های کلیدی کرمانشاه است

سرویس کرمانشاه_ استاندار کرمانشاه گفت: قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه فرصتی ویژه برای پیگیری پروژه‌های کلیدی و تحول آفرین استان در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش کردپرس؛ محمدطیب صحرایی در نشست هماهنگی قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه، عنوان کرد: نشست قرارگاه ملی اشتغال کرمانشاه، قرار است فردا (هشتم اسفند) به ریاست معاون اجرایی رئیس جمهور و با حضور وزرای کابینه و نهادهای مهم کشور برگزار شود که باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

وی افزود: قرارگاه ملی اشتعال فرصتی ویژه برای پیگیری پروژه‌های کلیدی و تحول آفرین استان در حوزه‌های مختلف و دریافت مشوق‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاران است و تلاش می‌کنیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

صحرایی عنوان کرد: بانک‌ها یکی از منابع هم تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای استان هستند و قصد داریم با استفاده از ظرفیت قرارگاه ملی اشتغال، امکان جذب تسهیلات ارزان قیمت بیشتر برای حوزه تولید و اشتغال استان را فراهم کنیم.

صحرایی افزود: همچنین از ظرفیت بسیار ارزشمند نمایندگان استان هم برای پیشبرد این طرح ها و مطالبات استفاده می‌کنیم.

در این نشست موضوع نسبت منابع و مصارف بانک های استان بررسی و مقرر شد مطالبات این حوزه به ویژه الزام بانک‌های بخش خصوصی به مصارف این منابع برای کمک به بخش تولید و افزایش اختیارات استانی بانکها در پرداخت تسهیلات، در قرارگاه ملی اشتعال مطرح شود.

کد خبر 43280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha