درمانگاه صنعت و معدن کرمانشاه به بهره‌برداری رسید

سرویس کرمانشاه _ درمانگاه و مرکز معاینات طب‌ کار صنعت و معدن استان کرمانشاه به همت هیئت رئیسه این مجموعه و با همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان صمت کرمانشاه به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگار کردپرس؛ دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن استان کرمانشاه در آیین افتتاح این درمانگاه با حضور جمعی از مدیران استان، اعضای هیئت مدیره خانه صنعت و معدن و کارگران و کارفرمایان کرمانشاه برگزار شد بیان‌ کرد: با راه‌اندازی این درمانگاه کارگران و پرسنل شرکت‌هایی که در شهرک‌های صنعتی بیستون، فرامان، زاگرس و واحدهای صنعتی که در مسیر کرمانشاه بیستون هستند دیگر نیاز نیست برای مراجعه به پزشک، انجام آزمایشات و معاینات طب‌کار به داخل شهر مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه این مرکز چندی پیش با اعتباری بالغ بر ۲۵۰میلیون تومان به عنوان خانه بهداشت راه اندازی شد خاطر نشان ساخت: مجوزی با این عنوان داده نشد و با پیگیری هایی که انجام شد به عنوان درمانگاه آن را راه اندازی کردیم. این درمانگاه با پنج بخش پزشک عمومی، مهندسی بهداشت، اُدیومتری(شنوایی سنجی)، اپتومتری(بینایی سنجی) و نمونه گیری آزمایش در مساحت ۱۲۰ مترمربع جهت رفاه کارگران و کارفرمایان راه اندازی شده است.

همراه‌ با آیین بهره‌برداری از این درمانگاه و جشن دهه فجر. از نمایندگان ادارات تامین اجتماعی و مالیات استان کرمانشاه در ستاد تسهیل به واسطه همراهی و همکاری برای رفع موانع تولید و از نماینده تشکل‌های کارگری و کارفرمایی به واسطه برگزاری ۱۶ انتخابات انجمن‌های صنفی کارفرمایی تجلیل شد.

کد خبر 42929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha