پروژه‌های تفریحی شهر کرمانشاه چشم انتظار جذب سرمایه گذار

سرویس کرمانشاه _ ‍شهردار کرمانشاه با اشاره به لزوم ساخت مجموعه های تفریحی برای شهر کرمانشاه گفت: در حال جذب سرمایه‌گذار برای تکمیل پروژه‌های تفریحی هستیم.

به گزارش کردپرس، نادر نوروزی، معاونین و مدیران مجموعه مدیریت شهری در نشست با استاندار کرمانشاه اظهار کرد: مجموعه مدیریت شهری به عنوان پل ارتباطی جامعه شهروندی با مسئولین در حال ارائه خدمات می‌باشد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت مجموعه خدمات شهری و حمل و نقل مسافر در ایام اربعین حسینی در مرز خسروی، افزود: مجموعه خدمات شهری و حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه با استقرار در پایانه مرزی خسروی و مسیر تردد به این پایانه وظیفه رفت و روب محوطه و حمل و نقل زائران از شهر قصرشیرین و پارکینگ‌های این شهر تا پایانه خسروی را بر عهده داشت که با تمام ظرفیت ممکن در مجموعه شهرداری خدمات فوق ارائه شد.

شهردار کلانشهر کرمانشاه با ارائه گزارشی از عمده عملکرد سازمان مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی، تصریح کرد: اولویت فعالیت این سازمان در مجموعه شهرداری کرمانشاه انتقال میدان تره بار کرمانشاه و ایجاد بازارچه‌ میوه و تره بار در مناطق هشت‌گانه است.

وی به اهم برنامه کمیته زیباسازی شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: زیباسازی و آرامش بصری شهروندان از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری است.

نوروزی خاطرنشان کرد: برخی پروژه‌ها در مجموعه مدیریت شهری برای حضور سرمایه‌گذاران آماده شده و در حال حاضر در مرحله جذب سرمایه‌گذار برای این پروژه‌ها هستیم.

وی افزود: شهربازی کرمانشاه، چند مجموعه تجاری تفریحی و … اهم پروژه‌های مجموعه مدیریت شهری است که در انتظار جذب سرمایه گذار است.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه برخی پروژه‌ها در شهر کرمانشاه نیاز به عزم استانی و ملی برای انجام شدن دارد، گفت: پروژه قطار شهری کرمانشاه که سالیانی است فعالیت عمرانی آن آغاز شده است نیاز به توجهی استانی و ملی در تامین اعتبار دارد.

نوروزی ادامه داد: در حوزه شهرسازی و توجه به ترمیم و بازسازی بافت فرسوده در شهر کرمانشاه نیز برنامه‌هایی داریم که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

وی یادآور شد: طراحی و اجرای برنامه فرهنگی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از دیگر اقدامات مجموعه مدیریت شهری بوده است.

شهردار کرمانشاه همچنین به نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و اتوبوس‌های این حوزه اشاره کرد و افزود: پس از سال‌ها موفق شدیم نسبت به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه اقدام کنیم.

کد خبر 38789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha