ضرورت اختصاص ظرفیت کامل بیمارستان مصطفی خمینی ایلام برای درمان بیماران کرونایی

سرویس ایلام - دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام تاکید کرد: لازم است با توجه به افزایش تعداد افراد بستری ناشی از ابتلا به کرونا، ظرفیت کامل بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به درمان بیماران مبتلا به کرونا اختصاص یابد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، افشار خسروی زاد در یک گفتگو اظهار کرد: متاسفانه در هفته های اخیر روند شیوع بیماری کووید ۱۹ در استان و آمار ابتلا بیماران سرپایی و بستری در مراکز درمانی استان افزایش یافته است.

افشار خسروی زاد ابراز کرد: در شرایط فعلی و در راستای جلوگیری از ایجاد دغدغه همشهریان در راستای ارائه سایر خدمات درمانی، لازم است از سوی ستاد استانی مبارزه با کرونا تدابیری اتخاذ شود که بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به صورت ویژه، پذیرش بستری بیماران مبتلا به کووید ۱۹ را در اولویت قرار دهد.

وی با تاکید بر لزوم فراهم کردن تدابیر خاص در راستای برای خدمات درمانی مناسب به افراد مبتلا به کرونا و همچنین سایر بیماران در سطح بیمارستان های استان، یادآور شد: اگر بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام به بیماران کرونایی اختصاص یابد می توان در سایر بیمارستان های مرکز استان نیز تمرکز بر ارائه خدمات به بیماران غیرکرونایی قرار داد تا هیچ یک از گروه های نیازمند به درمان دچار اختلال در روند درمان نشوند.

دادستان عمومی و انقلاب استان ایلام بیان کرد: قرار دادن بیماران کرونایی در کنار بیماران خاص از جمله بیماران قلبی بستری در بخش های مختلف ICU بیمارستان شهید مصطفی خمینی می تواند به شدت حادثه آفرین باشد و ضرورت دارد که ظرفیت کامل بیمارستان مصطفی خمینی ایلام برای بستری و درمان بیماران کرونایی اختصاص یابد.

خسروی زاد گفت: بیمارستان های ایلام به دلیل کوچک بودن هرگز نمی‌توانند همزمان و در کنار هم بیماران کرونایی و بیماران عادی را در خود جای دهند و مطمئنا بار روانی این موضوع می‌تواند از خود این بیماری خطرناک تر باشد.

کد خبر 340887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha