نجات مرد ۴٧ ساله از ارتفاعات کبیرکوه منطقه چشمه بوتک آبدانان

سرویس ایلام - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: فرد ۴٧ ساله ای که در ارتفاعات کبیرکوه منطقه چشمه بوتک آبدانان به دلیل سقوط از ارتفاع مصدوم شده بود پس از رهاسازی توسط نجاتگران هلال احمر با بالگرد امدادی این جمعیت به مراکز استان منتقل و تحویل همکاران فوریت های پزشکی داده شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی اصغر علی اکبری بیان کرد: دیشب در پی تماس تلفنی با (شماره ۱۱۲) مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر سقوط یک نفر در ارتفاعات کبیر کوه منطقه چشمه بوتک شهرستان آبدانان بلافاصله تیم پایگاه امداد و نجات کبیر کوه به محل حادثه اعزام شدند.

علی اکبری در این خصوص گفت: نجاتگران هلال احمر با رسیدن به محل حادثه و رها سازی مصدوم که از ناحیه پا دچار شکستگی شده بود اقدامات اولیه امدادی را بر روی وی انجام دادند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر با استفاده از تجهیزات کوهستان مصدوم را به مکان فرود بالگرد انتقال دادند و صبح امروز با روشن شدن هوا از طریق بالگرد امدادی این جمعیت به بیمارستان رسول اکرم (ص) شهرستان آبدانان منتقل و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه سپس به مرکز استان انتقال و تحویل همکاران فوریت های پزشکی داده شد.

وی افزود: ندای امداد ۱۱۲ هلال احمر به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است و نیروهای جمعیت هلال احمر استان ایلام در حوادث مختلف آماده امدادرسانی به هموطنان هستند.

کد خبر 319190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha