نیکوکاری بهترین درسی است که دانش آموزان باید فرا بگیرند

سرویس ایلام - مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام به کردپرس گفت: احسان و نیکوکاری یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای زندگی ما و مهم ترین درسی است که قشر دانش اموز باید ان را فراگیرند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، علی درویشی بیان کرد: هفته احسان و نیکوکاری بهترین فرصتی است که دانش آموزان و والدین آنها در زمینه کمک به دانش آموزان همنوع پیشقدم شده و در تأمین بخشی از نیازهای آنان مشارکت می‌کنند.

وی با عنوان اینکه مردم استان ایلام از گذشته های دور تاکنون پیشینه مهمی در کمک کردن به هم نوعان دارند گفت: هم اکنون نیز ظرفیتهای بسیار خوبی در زمینه کمک به نیازمندان و مشارکت در رفع نیازهای آنها در این استان وجود دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: خانواده آموزش و پرورش و کارکنان این حوزه با شناختی که از دانش آموزان نیازمند دارند هر ساله و در طول دوران تحصیل دانش آموزان با همکاری و هم اندیشی، برنامه منظمی برای کمک به دانش آموزان نیازمند دارند و گروههای خیریه فعالی در آموزش و پرورش به اینکار مشغول هستند.

درویشی تصریح کرد: در هفته احسان و نیکوکاری نیز همه مدارس این استان برای جمع آوری کمکهای والدین دانش آموزان برنامه داشته و آماده همکاری با کمیته امداد هستند.

گفتنی‌ست، کمک هایی که با همکاری آموزش و پرورش در مدارس استان ایلام جمع آوری می شود بین دانش آموزان نیازمند همان مدارس توزیع می شود.

کد خبر 28647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha