اقدام استاندار کرکوک به برکناری مدیر سازمان سرمایەگذاری این استان دارای انگیزەهای شخصی است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- شیرزاد صمد، عضو اتحادیه میهنی کردستان، با متهم کردن راکان الجبوری، استاندار کرکوک به اعمال فشار بر مدیر سازمان سرمایەگذاری این استان برای انتقال مالکیت برخی از اراضی این استان به نام الجبوری و برادرش، گفت: اقدام استاندار کرکوک به برکناری این مدیر دارای انگیزەهای شخصی است.

به گزارش کردپرس، شیرزاد صمد، عضواتحادیه میهنی کردستان، در گفتگو با خبرگزای «بغداد الیوم» گفت: دلیر زیدان، مدیر سازمان سرمایه‌گذاری استان کرکوک، به منظور انتقال مالکیت بیش از 280 هکتار از زمین های کشاورزی در استان کرکوک به نام راکان الجبوری و برادرش تحت فشار قرار دارد.

وی افزود: استاندار کرکوک با برکناری مدیر سازمان سرمایه‌گذاری در کرکوک، قوانین را زیر پا گذاشته است، زیرا برکناری این مدیر از اختیارات هیئت وزیران عراق یا رئیس سازمان سرمایه‌گذاری است، زیرا این سازمان مستقل است و در حیطه اختیارات استانداری کرکوک نیست، لذا قوه قضائیه به نفع دلیر زیدان رای خواهد داد.

شیرزاد صمد خاطرنشان کرد: استاندارکرکوک  مدعی است که مدیر سازمان سرمایه گذاری کرکوک به نفع اتحادیه میهنی کردستان فعالیت می کند که این ادعای نادرستی است، چرا که  این مدیر کار خود را به طور حرفەای انجام می دهد.

کد خبر 2772012

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha