تداوم نظارت بر بازار در ایام تعطیلات/گشت های مشترک سازمان های مسئول ادامه دارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از تداوم نظارت ها بر بازار این استان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: بازار کالاهای اساسی در اولویت نظارت ها قرار دارند.

به گزارش کرد پرس، حسین رحیمیان در جریان بازدید مشترک با رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل دامپزشکی از کشتارگاه مرغ سنندج، گفت: بازدیدهای مشترک با حضور مدیران و مسئولان سازمان های دولتی در راستای نظارت بر بازار همچنان ادامه خواهد داشت.

وی اظهار کرد: تعزیرات حکومتی در کنار سایر سازمان های مسئول در این بخش نظارت ها بر بازار را تداوم خواهد بخشید و این نظارت ها در ایام تعطیلات سال نو تا پایان ماه مبارک رمضان با جدیت بیشتری دنبال می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان افزود: در جریان بازدید از کشتارگاه مرغ سنندج، آخرین وضعیت کشتار مرغ و همچنین میزان تولید و عرضه این کالای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رحیمیان با اشاره به گزارش سازمان جهاد کشاورزی در خصوص میزان کشتار مرغ در استان کردستان، ادامه داد: خوشبختانه در راستای اقدامات صورت گرفته هیچ‌گونه کمبودی در زمینه عرضه مرغ به بازار نخواهیم داشت و حتی میزان عرضه نیر بیش از میزان مصرف روزانه استان است.

وی با بیان اینکه نظارت ما بر بازار تا پایان ماه مبارک رمضان همچنان تداوم دارد، یادآور شد: بازرسی و نظارت بر بازار در راستای کنترل قیمت ها و جلوگیری از هر گونه تخلف صنفی صورت می گیرد و در این راستا انتظار داریم که شاهد همکاری و مشارکت خود مردم نیز باشیم و شهروندان هر گونه تخلف احتمالی را به‌ مراجع مسئول اطلاع دهند.

کد خبر 2768393

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha