انتشار اخبار ضد و نقیض درخصوص برگزاری اولین کنفرانس حزب لاهور شیخ جنگی

سرویس عراق و اقلیم کردستان_ برخی از رسانەهای کردی ادعا کردند کە لاهور شیخ جنگی اولین کنفرانس حزب تازەتأسیس خود را با عنوان «جبهۀ خلق» برگزار کرد.

به گزارش کردپرس به نقل از رسانه خبری وشه، لاهور شیخ جنگی همانطور که در گذشته وعده داده بود در انتخابات پارلمانی کردستان مشارکت خواهد کرد و روز چهارشنبه طبق دستورالعمل کمیسیون انتخابات عراق اولین کنفرانس حزبی خود را برگزار کرد و نام حزبش را «جبهۀ خلق» گذاشت.

به گفته یکی از شرکت کنندگان این کنفرانس فردی حقوقی به نام فرهاد که همسر ژینو محمد عضو سابق شورای رهبری اتحادیه میهنی است به رهبری این حزب برگزیده شد.

به گفته این فرد لاهور شیخ جنگی در این کنفرانس حضور نداشته است اما همه فعالیتها تحت نظارت و راهنماییهای وی انجام گرفته‌اند.

رسانه «وشه» با دو تن از نزدیکان لاهور شیخ جنگی تماس گرفت. سردار هرکی که قبلا عضو شورای رهبری اتحادیه میهنی بود و از این سمت استعفا کرد در زمان برقراری تماس تلفن با وی به این رسانه اعلام کرد شب گذشته از آمریکا بازگشته است و اطلاعی از برگزاری این کنفرانس ندارد.

همزمان سرتیپ جوهر نیز که اغلب به عنوان سخنگوی لاهور شیخ جنگی ظاهر میشود تاکید کرد که اطلاعی از برگزاری این کنفرانس ندارد اگر اطلاعی داشت حتما اطلاع رسانی می‌کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا سرتیپ جوهر جریان لاهور شیخ جنگی را ترک کرده است، گفت: «من تنها از برگزاری این کنفرانس بی اطلاع بوده‌ام».

کد خبر 2768163

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha