یکی از اعضای شورای استان نینوا در فراکسیون حزب دمکرات کردستان از سمت خود استعفا داد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- رئیس لیست حزب دمکرات کردستان در شورای استان نینوا به منظور اجرای طرح حزب خود و جایگزینی کاندید ایزدی حزب دمکرات به عنوان نماینده شنگال در شورای استانی از سمت خود استعفا داد.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری خندان، وب سایت رسمی حزب دمکرات کردستان اعلام کرد که فارس بریفکانی، رئیس لیست حزب دمکرات کردستان در شورای استان نینوا از سمت خود استعفا داده است.

فارس بریفکانی، رئیس لیست حزب دمکرات کردستان در شورای استان نینوا در این باره گفت که حزب دمکرات کردستان خواهان حضور نماینده شنگال در شورای استان نینوا است و به این علت استعفای خود را ارائه کرد.

وی اشاره کرد که شورای استان نینوا با استعفای او موافقت کرده است و یکی دیگر از اعضای حزب دمکرات کردستان اوایل هفته آینده کار خود را در شورای استان نینوا آغاز خواهد کرد.

وی تصریح کرد که بر اساس رتبه بندی، جمال ششو، کاندید حزب دمکرات کردستان هفته آینده به عنوان عضو حزب دمکرات کردستان در شورای استان نینوا آغاز به کار خواهد کرد و مقدمات شروع کار وی انجام خواهد شد.

فارس بریفکانی همچنین بیان کرد: از آن جایی که هیچ نماینده ای از شنگال در انتخابات سال گذشته در شورای استان نینوا پیروز نشد، حزب دمکرات کردستان تصمیم گرفت که جمال ششو را به عنوان یک کرد ایزدی و نماینده شنگال در شورای استان نینوا برای نمایندگی منطقه شنگال منصوب کند.

کد خبر 2767308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha