آنچه که اکنون دراقلیم کردستان می گذرد، بخشی از جنگ روانی است که از جهات مختلف علیه اقلیم صورت می گیرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان- دبیرکل حزب کمونیست کردستان، گفت: آنچه که اکنون دراقلیم کردستان می گذرد، بخشی از جنگ روانی است که از جهات مختلف علیه اقلیم صورت می گیرد.

به گزارش کردپرس، کاوه محمود درگفتگو با خبرگزاری«بغدادالیوم» با بیان اینکه «ما منکر ناکامی‌های داخلی دولت اقلیم کردستان که به اقتصاد رانتی و عدم ایجاد نوعی خودکفایی متکی است و فاقد برنامه توسعه برای مقابله با بحران اقتصادی و همچنین شکست در عرصه های سیاسی است، نیستیم، افزود:اقلیم کردستان مدتی است که در معرض حملات طرف های شناخته شده ای با استفاده از موشک و پهپاد و همچنین حملات با موشک های بالستیک ایرانی و همچنین در معرض اشغال بخش بزرگی از خاک خوداز سوی ترکیه قراردارد.

کاوه محمود تصریح کرد: همه این حملات با هدف تضعیف اقلیم کردستان و محدود کردن موجودیت آن صورت می گیرد و براوضاع آن تأثیر گذاشته است، لذا دولت فدرال در بحث بودجه و حقوق نیزدراین خصوص مقصر است، زیراتلاش می کندبین شهروندان کُرد و دولت اقلیم کردستان شکاف ایجاد کند و همین مسئله بخشی از جنگ روانی است که باهدف محدود کردن موجودیت اقلیم انجام می گیرد.

وی خاطرنشان کرد:تظاهرات و اعتراضات برگزار شده از سوی حزب کمونیست کردستان با هدف ارزیابی مجدد عملکرد دولت اقلیم کردستان و ایستادگی در کنار شهروندان کُرد است که از اوضاع کنونی به شدت رنج می برند.

گفتنی است که پیشتر ده ها تن از اعضای حزب کمونیست کردستان در استان اربیل در حمایت از معلمان و کارمندان معترض تظاهرات کردند .

کد خبر 2766918

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha