یکی از مقامات حزب دمکرات کردستان: پست معاونت استانداری نینوا برای ما تعیین شده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان- یکی از مقامات حزب دمکرات کردستان اعلام کرد که پست‌های ریاست شورا و استانداری نینوا مشخص شده است و پست معاون اول استاندار در اختیار حزب دمکرات کردستان خواهد بود.

به گزارش کردپرس به نقل از سایت خبری آوینه، روز سه‌شنبه محمود ایزیدی، معاون اول دفتر هماهنگی حزب دمکرات کردستان در موصل به وب سایت رسمی این حزب گفت: «شورای استان نینوا روز گذشته اولین جلسه خود را برگزار کرد و رئیس، معاون و استاندار با توافق اعضای شورا تعیین شدند».

وی تصریح کرد که که هنوز دو معاون استاندار تعیین نشده اند، پست معاون اول برای حزب دمکرات کردستان قطعی شده است، اما بین سایر جناح ها بر سر پست معاون دوم استاندار اختلاف وجود دارد.

ایزیدی افزود: «سنی ها خواستار تصدی پست معاون دوم استاندار هستند، بنابراین اکنون مشکل پیش روی این دو پست معاونت دوم استاندار نینوا است».

وی اظهار داشت که شایعات مبنی بر این که اختلاف بر سر تصدی پست معاون اول استاندار توسط حزب دمکرات کردستان است، درست نیست زیرا این مسئله قطعی شده است و تنها بر سر پست معاون دوم استانداری نینوا اختلاف وجود دارد، بنابراین قرار است این شورا در روز پنجشنبه مجددا تشکیل جلسه دهد و تکلیف این دو پست هم مشخص شود».

این مقام حزب دمکرات کردستان اضافه کرد: «در این دو روز با پست معاونت دوم استانداری موافقت می شود و ساعت 14 روز پنجشنبه جلسه دیگری برای تصمیم گیری در خصوص این پست برگزار می شود».

وی در ادامه گفت: «پست های زیادی در اداره محلی نینوا باقی خواهد ماند و حزب دمکرات کردستان نیز با توجه به استحقاق انتخاباتی، سهم خود را از پست های دیگر دریافت خواهد کرد، اما پست هایی که بر سر آنها توافق شده است، قطعی خواهند شد».

کد خبر 2766691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha