همه حوادث منطقه شنگال از سوی حزب دمکرات برنامه‌ریزی شده است

سرویس عراق و اقلیم کردستان – عضو اتحادیه میهنی کردستان،  حزب دمکرات را به ایجاد هرج و مرج و برهم زدن امنیت منطقه شنگال  متهم کرد .

به گزارش کردپرس ، فائق یزیدی در گفتگو با خبرگزاری  «المعلومه»  گفت: همه حوادثی  که در منطقه شنگال  که از امنیت و ثبات برخوردار است، روی می دهد ، از سوی  حزب دمکرات کردستان و مسعود بارزانی،   رهبر این حزب ،برنامه‌ریزی شده است تا یک کشتار جمعی جدیدی علیه ایزدی ها  در این منطقه صورت گیرد.

یزیدی با بیان اینکه حضور نیروهای نظامی عراقی در منطقه شنگال  موجب می شود که هیچگونه  هرج و مرج جدیدی در این منطقه روی ندهد و توطئه های حزب دمکرات و دولت اقلیم کردستان برای نسل کشی جدیدی علیه ایزدی ها خنثی شود ، افزود: «رویدادهای اخیر در منطقه  شنگال ،   ما را بر آن می دارد تا از دولت مرکزی بخواهیم که  دست  افراد ورشکسته ، مفسدان و شرکای داعش را  از این منطقه کوتاه کند.

وی یا تاکید براینکه  برای  منطقه شنگال باید راه حلی به دور از حزب دمکرات و دولت اقلیم کردستان یافت شود ، افزود: هدف از بیانیه های منتشر  شده از سوی برخی از نیروهای کردستانی  تحریک و آشفته کردن  اوضاع امنیتی  در شنگال است.

گفتنی است که ده ها شهروند ایزدی روز پنجشنبه گذشته در منطقه شنگال در اعتراض به بازگشت 25 خانواده  مسلمان  به این منطقه ،به بهانه وابستگی  فرزندانشان به گروه تروریستی داعش تظاهرات کردند.

کد خبر 2754991

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha