مردم کرمانشاه، مدیران دغدغه‌مند و تلاشگر می‌خواهند

سرویس کرمانشاه _ بهمن امیری مقدم گفت: مردم مدیرانی می‌خواهند که دوستدار و دلسوز کرمانشاه باشند و با دغدغه‌مندی بسیار برای توسعه این استان تلاش کنند‌.

به گزارش کردپرس؛ "بهمن امیری مقدم" در نشست شورای اداری استان که با حضور معاونین استاندار و مدیران، فرمانداران و مسئولان عضو این شورا در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد؛ عنوان کرد: کرمانشاه زمانی مرکز استان پنجم بوده است و جایگاه فرهنگی، اقتصادی، مبادلاتی، خدماتی و توسعه ای این استان در غرب کشور باید دوباه احیاء شود.

وی گردشگری را یکی از محورهای مهم توسعه استان دانست و گفت: حضور کرمانشاه در نمایشگاه‌ها و همایش های گردشگری در سطح ملی باید بسیار قوی و پررنگ باشد و پتانسیل‌ها، ظرفیت‌ها و زیبایی های بی مانند استان در آنجا به نمایش گذاشته شود که متاسفانه در نمایشگاه اخیر ضعیف ظاهر شده‌ایم‌.

مقام عالي استان داشتن یک شهر زیبا را مطالبه اصلی مردم دانست و گفت: شوراهای شهر و شهرداری‌ها باید زیباسازی فضای شهری را در اولویت اصلی برنامه‌های خود قرار دهند زیرا مردم در این حوزه مطالبه جدی دارند‌.

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش گفت: رفع موانع و مشکلات سرمایه گذاری و تولید یکی از اولویت‌های اصلی و مهم استان است که باید توسط مدیران همه دستگاه‌ها با جدیت دنبال شود.

وی با تاکید بر ضرورت تکریم سرمایه گذاران، عنوان کرد: روند اداری درخواست‌های سرمایه گذاری باید در حداقل زمان ممکن طی شود و ادارات تا پایان پروژه و زمان بهره برداری در کنار کارآفرینان باشند.

امیری مقدم همچنین عنوان کرد: سپردن پروژه‌های جدید به پیمانکارانی که اهمال آن ها در پروژه‌های قبلی محرز شده است، هدر دادن بیت المال و به زیان توسعه استان است.

وی افزود: متاسفانه در همین برف اخیر، در برخی مناطق به دلیل قطع شدن برخی خدمات ضروری مانند برق مصرفی، مردم دچار مشکلات زیادی شدند که این اتفاق به دلیل اهمال کاری در زمان اجرای پروژه و عدم نظارت کافی رخ داده است.

امیری مقدم با تاکید بر حذف مراسمات کلنگ زنی پروژه‌ها گفت: آغاز یک پروژه‌ زمانی به مردم اطلاع رسانی شود که عملیات اجرایی آن شروع شده باشد زیرا با انجام کلنگ زنی های نمایشی نمی‌توان مشکلات مردم را حل کرد.

وی یادآور شد: همچنین باید پروژه هایی که افتتاح می‌شوند که همزمان امکان بهره‌برداری و یا ارائه خدمات رسانی آن‌ها وجود داشته باشد و پروژه ای که هنوز آماده نشده، نباید در برنامه‌های افتتاح گنجانده شود‌.

مدیر ارشد استان فرودگاه‌ را یک زیرساخت بسیار مهم برای توسعه استان‌ دانست و گفت: در سال قرارداد ۹۶ پروژه توسعه باند فرودگاه کرمانشاه با حدود ۸۰ میلیارد تومان بسته شده که متاسفانه به دلیل عدم پیگیری‌های لازم این پروژه اجرایی نشده و اکنون هزینه اجرای پروژه به چند برابر رسیده است.

کد خبر 26679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha