برگزاری تمامی برنامه‌ها به شرط ارائه کارت واکسن بلامانع است

سرویس کرمانشاه _ هوشنگ بازوند گفت: براساس مصوبه ستاد استانی برگزاری کلیه برنامه‌ها و مراسم های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به شرط ارائه کارت تزریق دو دوز واکسن، توسط شرکت کنندگان، بلامانع است.

به گزارش کردپرس؛ «هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه» در نشست ستاد استانی کرونا عنوان کرد: کسانی که متولی برگزاری این برنامه‌ها و مراسمات هستند باید کارت واکسن کلیه شرکت کنندگان را بررسی کنند و اجازه ورود به افراد فاقد کارت ندهند.

وی در ادامه از برنامه‌های دولت برای کنترل هوشمند مراجعین به ادارات خبر داد و گفت: یک سامانه هوشمند تحت عنوان سامانه امید توسط دولت طراحی شده است و کلیه ادارات و دستگاهای اجرایی به زودی موظف می شوند کد ملی کلیه کارکنان و مراجعین را در بدو ورود به این سامانه وارد کنند و تنها کسانی مجاز به ورود و دریافت خدمات خواهند که دو دوز واکسن خود را تزریق کرده باشند.

مدیر ارشد عنوان کرد: به زودی این کنترل هوشمند به حوزه حمل و نقل شهری و برون شهری و دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی نیز تعمیم داده می شود.

مهندس بازوند همچنین تاکید کرد: مردم حتما طبق برنامه اعلامی برای تزریق دوز سوم اقدام کنند تا استان گرفتار پیک جدیدی نشود.

کد خبر 23578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha