شهرستانهای بیشتری از ایلام مشمول قانون مزایای مناطق جنگی شوند

سرویس ایلام - رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در نشست نمایندگان استان های مرزی و شامل مناطق جنگی با وزیر دفاع و معاونین ستاد کل نیروهای مسلح خواستار شمول شهرستانهای بیشتری از استان ایلام ذیل این قانون شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، بهزاد علیزاده نسبت به وضعیت و شرایط استان ایلام در زمان جنگ تحمیلی توضیحاتی ارائه کرد و خواستار بهره مندی شهرستان های آبدانان، دره شهر و بدره از ماده 112 قانون برنامه ششم شد.

وی افزود: مردم غیور و ولایت مدار این 3 شهرستان در زمان حمله رژیم بعث به کشور عزیزمان با چنگ و دندان از مرزهای خود دفاع کردند و شهدا و جانبازان گرانقدر فراوانی را نیز به انقلاب اسلامی تقدیم کردند.

رئیس مجمع نمایندگان استان ایلام در مورد برخورداری از مزایای ایثارگری آن دسته از افرادی که در ایام جنگ در شهرهای مهران و دهلران مشغول بکار بودند تاکید کرد: این دسته از افراد که در زمان جنگ در شهرهای مرزی شاغل بوده اند نیز باید شامل ایثارگران شوند و از مزایای آن بهره مند شوند.

علیزاده تصریح کرد: مردم استان ایلام جنگ، بمباران و موشک باران را با پوست، گوشت و استخوان خود لمس کردند ولی متاسفانه با وجود آثار به جا مانده از جنگ تحمیلی و با گذشت سال های متمادی همچنان از حقوق حقه خود مبنی بر دریافت فوق العاده مناطق جنگی محروم هستند.

به گزارش کردپرس، این جلسه که با حضور نمایندگان 6 استان هم مرز با کشور عراق و استان های درگیر با جنگ تحمیلی برگزار و مباحث مختلفی در خصوص مناطق جنگی مطرح و تبادل نظر شد.

کد خبر 21559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha