ورود کاروان های نظامی جدید ائتلاف به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه

سرویس جهان- دیده بان حقوق بشر سوریه از ورود حداقل سه کاروان نظامی جدید ائتلاف مبارزه با داعش به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه طی 10 روز اخیر خبر داد.

به گزارش کردپرس، سازمان دیده بان حقوق بشر سوریه مستقر در انگلیس، از افزایش ورود کاروان های سلاح و مهمات از سوی ائتلاف مبارزه با داعش به مناطق تحت کنترل کردهای سوریه در میان افزایش تهدیدهای ترکیه علیه نیروهای کرد سوریه خبر داد.

این سازمان حقوق بشری که تحولات جنگ در سوریه را دنبال می کند، از ورود یک کاروان نظامی ائتلاف متشکل از 40 خودروی سنگین حامل تجهیزات نظامی و دیگر ملزومات نیروهای ائتلاف مبارزه با داعش در سوریه به داخلی این کشور خبر داد. این محموله نظامی از طریق گذرگاه ولیدعراق وارد سوریه شده و به پایگاه های ائتلاف در استان های حسکه و دیرالزور منتقل شده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین از ورود یک کاروان نظامی دیگر متعلق به نیروهای ائتلاف به شهر قامیشلی در شمال شرق سوریه از طریق گذرگاه مرزی میان اقلیم کردستان و سوریه خبر داده است. بر اساس گزارش منابع وابسته به این سازمان، کاروان نظامی حامل تجهیزات نظامی راهی پایگاه های نظامی ائتلاف مبارزه با داعش در منطقه شده است. این ائتلاف متشکل از حدود 80 کشور جهان همپیمان نظامی کردهای سوریه در مبارزه با داعش محسوب می شود.

دیده بان حقوق بشر سوریه همچنین در گزارش دیگری، از ورود کاروان نظامی شامل 25 خودروی نظامی و کامیون وابسته به ائتلاف به پایگاه نظامی ائتلاف در تل تمر سوریه خبر در روز 24 اکتبر خبر داده است.

کد خبر 20385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha