هشدار جدی فرمانده نیروی زمینی سپاه به  اقلیم شمال عراق در خصوص عدم تحمل ادامه حضور و اقدامات ضدامنیتی گروهک های تروریستی وابسته به سرویس های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه امنیت مناطق مرزی ج.ا.ا

. به گزارش کُرد پرس، سردار سرتیپ پاسدار محمد خاکپور، فرمانده محترم نیروی زمینی سپاه در جریان بازدید خود از مرزهای شمال غرب کشور اعلام نمود: «حضور گروهک های تروریستی در خاک کشورهای همسایه، از جمله تروریست هایی که خیالی آسوده و با آرامش در خاک اقلیم شمال عراق مستقر هستند و به راحتی در آنجا تردد و عالیت می نمایند و با استفاده از خاک اقلیم شمال عراق مبادرت به اقدامات ضدامنیتی علیه مردم بی گناه در مناطق مرزی ج.ا.ا می نمایند، دیگر قابل تحمل نخواهد بود».

به گزارش کرد پرس؛ فرمانده نیروی زمینی سپاه، ضمن هشدار جدی، بر این نکته تاکید نمود که: «مسئولین اقلیم شمال عراق باید هر چه زودتر نسبت به طرد و اخراج گروهک های تروریستی از منطقه تحت مسئولیت خود اقدام نمایند».
در حال حاضر گروهک های تروریستی مسلح در اقلیم شمال عراق، تعداد زیادی پایگاه و مقر و حتی پادگان دارند و با حمایت و زیر چتر سرویس های امنیتی کشورهای متخاصم اقدام به جذب و سازماندهی و آموزش نیرو می نمایند و با پشتیبانی آنها در آرامش کامل و بدون هیچ ممانعتی از سوی اقلیم، اقدامات تروریستی و ضدامنیتی خود را علیه ج.ا.ا طراحی می کند.
تروریست های مستقر در خاک اقلیم شمال عراق طی سال های گذشته تاکنون چندین نفر از مردم بی گناه بومی منطقه غرب کشور را که حاضر به همکاری با آنها نشده اند، ترور کرده اند و اخیرا نیز در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد یک نفر از اهالی بومی بی گناه را مقابل درب منزلش ترور کردند که به علت شدت جراحات بعد از چند روز در بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل گردیده است.
مسئولین ج.ا.ا بارها و بارها از مسئولین اقلیم شمال عراق خواسته اند که تروریست های مسلح را از منطقه تحت مسئولیت خود طرد و اخراج نمایند، اما علی رغم همه قول های مساعد چند باره، مسئولین اقلیم اقدام ملموسی انجام نداده اند.
نیروی زمینی سپاه به عنوان مسئول امنیت منطقه غرب و شمال غرب کشور از دولت کشور دوست و برادر عراق می خواهد که به عنوان دولت مسئول، ترتیباتی اتخاذ نمایند که منجر به اخراج تروریست ها از خاک شمال آن کشور شود.
همچنین، مجددا از مسئولین اقلیم شمال عراق می خواهیم که نسبت به اخراج و طرد تروریست های مستقر در آن منطقه اقدام عاجل بعمل بیاورند.
در نهایت، بر اساس ماموریت و رسالتی که بر عهده ما می باشد، این حق را برای خود قائل هستیم که در راستای جلوگیری از ایجاد ناامنی در مرزهای ج.ا.ا هر گروه با تشکیلات تروریستی را که برای ناامن کردن کشورمان سازماندهی و آماده می شود، در هر نقطه و منطقه ای زیر ضربه قرار داده و با شدیدترین وجه با آنها برخورد و آنها را منهدم نماید.
از مردم عزیز اقلیم شمال عراق که در اطراف مقرات و پایگاه های تروریست ها حضور دارند نیز می خواهیم که برای محفوظ ماندن از آسیب ها، از اطراف مقرات و پایگاه های تروریست ها فاصله گرفته و یا اینکه خودشان عناصر تروریست را از آن منطقه اخراج نمایند.

کد خبر 16668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha