سپاه در همه بحران‌ها با تمامی توان در کنار مردم ایستاده است

سرویس کرمانشاه _ استاندار کرمانشاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه بحران‌های بزرگ مانند زلزله، سیل و کرونا با تمام امکانات به کمک مردم آمده است و امروز نیز با بهره‌برداری از بیمارستان سیار فوق تخصصی با طرفیت ۱۲۸ تخت مجهز، کمک بزرگی برای نجات جان بیماران کرونایی انجام داد.

به گزارش کردپرس؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در آیین بهره برداری و پذیرش بیمار در بیمارستان سیار فوق تخصصی ۱۲۸ تخت خوابی نیروی زمینی سپاه با رویکرد کووید ۱۹ که با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران، سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف، سردار ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه و سایر مسئولان و فرماندهان استانی در مرکز بهداری رزمی غرب نیروی زمینی سپاه برگزار شد؛ اظهار داشت: سردار پاکپور یک فرمانده شجاع و دلاور است که در هر کجای این کشور بحرانی رخ دهد، قبل از همه در آنجا حضور دارند.

وی با اشاره به بازدیدهای مستمر فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای کشور افزود: امروز به برکت همین تلاش های جهادی، مومنانه و جانفشانی‌‌های بی دریغ این عزیزان، ایران اسلامی تبدیل به یک جزیره امن و دارای شکوه، اقتدار و امنیت در بین کشورهای خاورمیانه شده است که جای قدردانی بسیار دارد.

مدیر ارشد استان عنوان کرد: مردم انتظار دارند حاکمیت در بحران های بزرگ در کنار آن ها باشد و خوشبختانه نیروهای مسلح و به ویژه سپاه پاسداران از همان ابتدای بحران کرونا در کنار مردم بودند و برای حفظ سلامت مردم جانفشانی کردند.

وی افزود: در مدت این چهار سال که در کرمانشاه حضور داشته ام در همه بحران‌ها سپاه، ارتش، مرزبانی، نیروهای امنیتی و انتظامی و دستگاه قضایی با تمامی امکانات در کنار مردم بوده اند و یک ظرفیت بزرگ برای استان بوده‌اند‌.

بازوند یادآور شد: در شب زلزله ویرانگر آبان ۹۶ فرماندهان سپاه به شکل میدانی در منطقه بودند و اتمام عملیات امداد و نجات در ساعت ۱۱ روز بعد، ماحصل تلاش گسترده ۱۰ هزار نیروی سپاهی و ارتشی در منطقه بود و پس از آن هم این عزیزان در اسکان اضطراری، بازسازی ویرانی‌ها در کنار مردم بودند.

وی ادامه داد: در بحران کرونا نیز سپاه و در کنار دیگر نیروهای مسلح به کمک علوم پزشکی کرمانشاه آمدند و در این جهاد مومنانه پیشگام بودند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه استان در پیک پنجم کرونا در یک شرایط سخت و بحرانی به سر می برد در ادامه اظهار داشت: اکنون نزدیک به ۱۴۰۰ نفر در بیمارستان ها بستری هستند و با توجه به این روند افزایشی، کرونا تبدیل به یک بحران جدی در استان شده است.

وی تاکید: سپاه بار دیگر در کنار مردم ایستاده و با افتتاح این بیمارستان بزرگ فوق تخصصی به کمک بیماران کرونایی آمده است و این هدیه بزرگی از طرف نیروی زمینی به مردم غرب کشور و استان کرمانشاه برای برون رفت از این بحران است که جای سپاسگزاری دارد.

در پایان این نشست تندیس زلزله توسط استاندار کرمانشاه به پاس زحمات نیروهای مسلح و به ویژه نیروی زمینی سپاه در بحران زلزله به سردار محمد پاکپور اهدا شد.

کد خبر 15875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha