هشدار  قطعی آب در یکی از مناطق شهر کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ مدیریت آبفا شهرستان کرمانشاه با صدور اطلاعیه ای از احتمال قطعی آب و یا افت فشار در محدوده امور آبفا منطقه سه شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ در اطلاعیه آبفا آمده است: به اطلاع مشترکین امور آبفا منطقه سه شهر کرمانشاه در شهرک های ظفر، تکاور، نوکان، حسین آباد، مسکن و تلاش می رساند با توجه به اینکه امور آبفا این منطقه جهت تقویت فشار آب شبکه توزیع این شهرکها عملیات رینگ خط انتقال چاه جدید حفاری شده تنگه را در دستور کار خود دارد، مشترکین محله های مذکور در روز دوشنبه مورخ یکم شهریور ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۱۲ ظهر لغایت ۱۹ شب به مدت ۷ ساعت با قطعی و یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

لذا از شهروندان ساکن در مناطق مذکور ، خواهشمند است با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری نمایند، پیشاپیش از صبر و شکیبایی شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

کد خبر 15695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha