دانش‌آموزان کردستانی ۲۸ مدال المپیاد فناوری نانو کسب کردند

سرویس کردستان - معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: دانش‌آموزان استان در دوره‌های ششم تا یازدهم المپیاد فناوری نانو تکنولوژی ۲۸ مدال کسب کرده‌اند.

به گزارش کُرد پرس، مهدی نامدار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو فعالیتی است که ابتکار برگزاری آن با این عنوان متعلق به کشور ما است و تاکنون ۱۱ دوره آن برگزار شده که دانش‌آموزان استان از دوره ششم تاکنون ۲۸ مدال کسب کرده اند.

وی افزود: در دوره ششم این المپیاد علمی یک نفر از دانش آموزان استان، دوره هفتم ۲ نفر، دوره هشتم سه نفر، دوره نهم ۲ نفر، دوره دهم هفت نفر و دوره یازدهم تعداد ۱۳ نفر موفق به کسب مدال شدند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان ادامه داد: دانش‌آموزان استان در این دوره ها ۲۲ مدال برنز، ۴ مدال نقره و ۲ مدال طلا کسب کردند، ضمن اینکه المپیاد فناوری نانو ویژه دانش آموزان پایه های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم است.

نامدار با بیان اینکه دوازدهمین دوره المپیاد فناوری نیز در سال جاری برگزار خواهد شد، یادآور شد: تعدادی از دانش آموزان کردستانی نیز تاکنون برای این دوره ثبت نام کرده اند که آمار دقیق در دسترس استان نیست.

وی بیان کرد: دوره دوازدهم این المپیاد در سه دوره شامل ۲ مرحله کتبی و یک مرحله عملی و دانش آموزان تا ۲۵ تیر فرصت دارند به سایت nanoclub.ir وارد شده و روی گزینه ثبت نام المپیاد کلیک کنند.

کد خبر 13340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha