نامزدهای انتخاباتی برای رای آوردن نباید نسبت به خدمات دولت سیاه نمایی کنند

سرویس کردستان – فرماندار شهرستان بیجار گفت: قطعا هر دولتی که روی کار آمده ضعفی داشته اما نامزدهای انتخاباتی برای رای آوردن نباید نسبت به خدمات دولت سیاه نمایی کنند.

به گزارش کُرد پرس، علی اکبر ورمقانی در جلسه هم‌اندیشی با خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در مجتمع فرهنگی نور بیجار، اظهار کرد: دغدغه اصلی ما حضور حداکثری ملت پای صندوق های رای است هر چند که پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب، مردم ما هنوز هم به آرمان‌های انقلاب اسلامی معتقد هستند.

وی افزود: دشمنان سختی‌های بسیاری در طول سال‌های اخیر به مردم تحمیل کردند و هدف‌ آنها مقابله و حذف آرمان‌هایی بود که قریب به ۱۰۰ سال برای آن اهداف مبارزه شده بود.

فرماندار شهرستان بیجار ادامه داد: بدون شک قدرشناس خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم اما متاسفانه برخی برای رای آوردن اقدام به سیاه‌نمایی نسبت به خدمات نظام و دولت های برآمده از انتخابات های پرشور می‌کنند.

ورمقانی یادآور شد: قطعا تمامی دولت‌ها ضعف داشته اند، از این رو باید هدف این باشد که دولت جدید ضعف دولت‌های قبلی را برطرف کند و نقاط قوت را تقویت کند.

وی در خصوص شبکه‌های اجتماعی، بیان کرد: فعالان فضای مجازی تلاش کنند تا نسبت به آرمان‌های انقلاب تعرض نشود و با مدیریت از انتشار پیام‌های حاوی تهمت، افترا و هکت حرمت جلوگیری کنند.

فرماندار شهرستان بیجار گفت: با توجه به ممنوعیت ایجاد ستاد تبلیغاتی، تجمعات در فضای بسته و جلسات شبانه، امکان تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی فراهم است و ما نهایت همکاری را با نامزدها خواهیم داشت.

ورمقانی با ابراز خوشحالی از تنوع زیاد تخصص نامزدهای شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: شورای شهر به تمامی تخصص‌ها نیاز دارد و یقیناً مردم با آگاهی و مطالعه ای که دارند می توانند افراد اصلحی را انتخاب کنند، ایجاد درآمد پایدار شهری، سرمایه گذاری بخش خصوصی، مبلمان شهری و آسیب‌های اجتماعی موارد مهمی است که لازم است مد نظر نامزدها قرار بگیرد.

وی با اشاره به اشراف به مشکلات شهرستان بیجار، افزود: از مشکلات و مسائل شهر آگاه هستیم و با توجه به اعتبارات تمام تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات انجام می‌دهیم.

فرماندار بیجار بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده از روز بیستم خرداد ماه تا پایان انتخابات محدودیت های عبور و مرور شبانه در بیجار لغو و اعمال نخواهد شد.

کد خبر 11306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha