ثبت نام ۱۶۳ نفر برای انتخابات شوراهای شهر در آذربایجان غربی طی 3 روز

سرویس آذربایجان غربی- در کورس انتخاباتی شوراهای شهر در آذربایجان غربی تا سومین روز از روند ثبت نامی، ۱۶۳ نفر نام نویسی کردند.

به گزارش کردپرس، علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران بیان کرد: با گذشت سه روز از ثبت نام داوطلبین انتخابات شوراهای شهر ۱۶۳ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۲ نفر مرد و ۱۱ نفر زن هستند.

او ادامه داد: از این تعداد ۹۳ نفر در فرمانداری، ۲۸ نفر از طریق اپلیکیشن موبایلی، ۲۶ نفر دسکتاپی و ۱۶ نفر نیز در دفاتر پیشخوان دولت اقدام به ثبت نام کرده اند.

مصطفوی گفت: از مجموع ثبت نام کنندگان ۹۱ نفر دارای مدرک لیسانس، ۵۶ نفر فوق لیسانس، ۴ نفر دکتری، ۲ نفر حوزوی، ۷ نفر فوق دیپلم و ۳ نفر نیز دیپلم هستند.

او با اشاره به اینکه از مجموع ثبت نام کنندگان ۳۰ نفر سابقه عضویت در شوراهای شهر را دارند، افزود: از داوطلبین محترمی که قصد شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر را دارند، تقاضا می شود در اسرع وقت نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

به گزارش کردپرس، تا روز گذشته 123 نفر ثبت نام کرده بودند و روز گذشته 40 نفر بر این تعداد ثبت نامی افزوده شد. برای رقابت انتخاباتی شوراهای شهر در آذربایجان غربی 262 کرسی وجود دارد که در 28 خرداد سال آینده ششمین دوره از رقابت های انتخاباتی شوراهای اسلامی شهر و روستا آغاز می شود.

کد خبر 6246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha