رییس جمهور: سپاه پاسداران کارنامه مبارزه با تروریسم را به نام خود رقم زد

سرویس آذربایجان غربی- رییس جمهور با تبریک سالروز میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: امروز سپاه پاسداران کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود ثبت کرده است.

سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز جمعه در جریان سفر به استان آذربایجان غربی، در دیدار با پاسداران ارومیه، به مناسبت روز پاسدار، با تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) به همه مسلمانان و آزادگان جهان گفت: خداوند را شاکرم که در روز پاسدار در سرزمین ایستادگی در مقابل دشمنان و در حضور پاسداران عزیز مدافع امنیت و استقلال کشور هستم.

رئیس جمهور اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای تشکیل به عنوان نیرویی پرتلاش و کارآمد در دفاع از دین، قرآن و ارزش‌های انقلاب اسلامی و صیانت از سرزمین ایران رشادت و شجاعت به خرج داده و کارنامه درخشان و افتخارآمیزی در دفاع از انقلاب اسلامی، کمک مومنانه به مردم در رخدادهای مختلف و احداث زیربناها و زیرساخت‌های کشور داشته است.

رئیس جمهور افزود امروز، دشمنان از نام سپاه به لرزه می‌افتند و مشکل آنها با این نیروی مقدس این است که سپاه به دنبال دفاع از ارزش‌های الهی، مردم و وطن است. آنها تصور کرده‌اند که با ترور نیروهای ما و سرداران عزیز ما، در دل نیروها و مردم ما تردید ایجاد می‌کنند که این خیال باطلی است.

او با بیان اینکه امروز ما امنیت این استان و کشور را مرهون تلاش سپاه می‌دانیم، گفت: دشمنان بارها مقابله با ایران اسلامی را تجربه کرده و شکست خورده‌اند و خودشان هم این را اعلام کردند.

آیت‌الله رئیسی با بیان اینکه شکست، وضعیت همیشگی دشمنان در مقابله با نظام اسلامی است، افزود: دفاع مقدس، جنگ اقتصادی و جنگ تبلیغاتی و رسانه‌ای عرصه‌هایی بود که آنان همواره شکست خورده‌اند.

رییس جمهور با اشاره به اشتباه محاسباتی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی به علت نشناختن مردم ایران اسلامی، اضافه کرد: مگر می‌شود که با این نظام بازی کرد، هرکسی در هرکجا بخواهد نسبت به این نظام بازی کند، شیطنت کند و یا با فساد تهدید کند، بداند که به قدری این نظام پاک است که آنها را شکست خواهد داد.

رییس جمهور ادامه داد: داعش و گروه‌های تروریستی دست ساخته استکبار بودند ولی سپاه با حضور خود، امنیت ساز شد و کارنامه درخشان مبارزه با تروریسم را به نام خود رقم زد و همچنین قهرمان مبارزه با تروریسم، سردار شهید قاسم سلیمانی شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح جمعه در سفری یک روزه جهت افتتاح فاز اول تونل انتقال آب زاب به دریاچه ارومیه از طریق فرودگاه شهید باکری ارومیه وارد آذربایجان غربی شد.

رییس جمهور پس از شرکت در آیین بزرگداشت سالروز حسین (ع) و روز پاسدار ارومیه را به مقصد تهران ترک کرد/.

کد خبر 43190

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha