کمبود اتوبوس مسافربری، معضل حل نشده مردم ایلام

سرویس ایلام - تا حدی قابل درک بود که در ایام اربعین برخی روزها کمبود اتوبوس مسافربری وجود داشته باشد اما اینکه هنوز هم مردم ایلام بلیط اتوبوس تهران و بالعکس گیرشان نیاید، پذیرفتنی نیست.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، برخی از مخاطبان با پیام‌هایی از نبود بلیط اتوبوس گلایه کرده و گفته اند: خیلی عجیبه که از ایلام به تهران برای چند روز آینده هیچ بلیط اتوبوسی گیر نمیاد و همه ی ظرفیت ها تکمیله. مرکز یک استان هستیم ولی برای تهران رفتن از طریق استان های همجوار باید اقدام کنیم و از کرمانشاه بلیط تهیه کنیم.

در همین راستا مسئول روابط عمومی راهداری و حمل و نقل استان ایلام به خبرنگار ما گفت: با توجه به افزایش تقاضای سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی طی تعطیلات چند روز گذشته و همچنین نقص فنی ۳ دستگاه اتوبوس استان و عدم امکان ارائه خدمات از سوی آنها و از طرفی با توجه به محدودیت تعداد ناوگان اتوبوسی استان و جابجایی همزمان اتباع خارجی و ایرانی از پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران به سایر نقاط کشور، متاسفانه با کمبود عرضه و تامین ناوگان مورد نیاز از سوی شرکت های حمل و نقل مسافربری مواجه شدیم که نهایتا با اتخاذ تدابیر لازم در حال حاضر تعداد سرویس های ثابت به مقاصد شهرهای تهران، اصفهان و اهواز برقرار و افزایش پیدا کرده است و ارائه خدمات در روال عادی است.

به نظر می‌رسد که ارتقای سیستم حمل و نقل و اتوبوسرانی باید در اولویت مسئولین قرار بگیرد چرا که اگر قرار باشد با خروج سه دستگاه اتوبوس از سرویس یا با دو روز تعطیلی، مردم استان برای سفر به تهران و سایر مراکز استان به مشکل بخورند، معلوم است که مسئولین ارشد استان و مدیریت راهداری و حمل و نقل باید فکری جدی برای رفع آن داشته باشند.

استان ایلام که گرانیکاه اربعین حسینی و زیارت هر روزه عتبات عالیات است، در حوزه حمل و نقل عمومی باید خیلی بهتر و مجهزتر و به‌روزتر از این باشد.

کد خبر 42962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha