حملات ترکیه مبارزان SDF را از آرمان دفاع از سرزمینشان باز نخواهد داشت

سرویس سوریه - مظلوم کوبانی در واکنش به حملات ترکیه به به نهادهای امنیتی شمال و شرق سوریه، هدف از این حملات را از بین بردن امنیت و ثبات منطقه توسط ترکیه دانست.

به گزارش کردپرس، مظلوم کوبانی، فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) در واکنش به حملات ارتش ترکیه به نهادهای امنیتی منطقه، با انتشار بیانیه ای هدف از این حملات را از بین بردن امنیت و ثبات منطقه اعلام کرد.

کوبانی با انتشار بیانیه ای کوتاه در حساب های مجازی خود با اشاره به حمله به مقر نیروهای امنیت داخلی در عین عیسی گفت: «مرکز امنیتی که مورد حمله قرار گرفته است، امنیت اردوگاه ها و زندان های محل نگهداری گروه های داعش را بر عهده دارد. هدف قرار دادن این نهاد مستقیماً امنیت منطقه را هدف قرار داده است.»

کوبانی با یادآوری اینکه دولت ترکیه از 20 جولای تاکنون با حملات پهپادی باعث کشته شدن 9 رزمنده نیروهای SDF، و 4 تن از نیروهای امنیت داخلی و 13 غیرنظامی شده است، گفت: «حملاتی که دولت ترکیه با پهپادهای بمب افکن انجام می دهد روز به روز در حال افزایش است. این حملات که هدف آنها از بین بردن ثبات و امنیت شمال و شرق سوریه، است، اکنون مستقیماً شهروندان را نیز هدف قرار داده اند.»

کوبانی با تسلیت به خانواده جان باختگان اعلام کرد که «این گونه حملات به هیچ وجه مبارزان SDF را از آرمان دفاع از سرزمین و خاکشان دور نخواهد کرد.»

کد خبر 36238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha