مظلوم کوبانی با هیأتی از نمایندگان و مسئولان سازمان ملل و آمریکا دیدار کرد

سرویس سوریه - مظلوم کوبانی فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) با مقامات آمریکایی و نمایندگان سازمان ملل دیدار کرد.

به گزارش کردپرس، مظلوم کوبانی فرمانده کل نیروهای سوریه دموکراتیک (SDF) و هیأتی متشکل از مقامات آمریکایی و نمایندگان سازمان ملل، در دیداری با یکدیگر درباره گسترش همکاری ها در زمینه های مختلف در شمال و شرق سوریه گفتگو کردند.

مرکز رسانه ای و مطبوعاتی SDF از دیدار مظلوم کوبانی با هیأتی متشکل از اتان گلدریچ معاون وزیر امور خارجه آمریکا، جنیفر گاویتو معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور عراق، زهرا بِل مسئول پرونده سازمان ملل متحد در امور عراق و سوریه، و متیو پرل نماینده وزارت خارجه آمریکا در امور شمال و شرق سوریه، خبر داد.

هیأت آمریکایی در این دیدار بر تداوم همکاری ها بین شمال و شرق سوریه و ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا تأکید کرد. این هیأت دیدگاه های خود را در مورد مبارزه با داعش پس از درگیری های زندان الصناعه بیان کرد. در این دیدار از تلاش نیروهای SDF - که بار دیگر کنترل زندان را به دست گرفتند و از به ثمر رسیدن نقشه های داعش جلوگیری کردند- قدردانی شد.

بر اساس اخبار منتشر شده در حساب رسمی SDF در فضای مجازی، طرفین در این دیدار درباره تداوم همکاری ها برای گسترش ثبات و امنیت در شمال و شرق سوریه، همچنین همکاری در زمینه های دیگر گفتگو کردند.

مرکز مطبوعاتی SDF همچنین اعلام کرد که هیأت آمریکایی بر اهمیت گفتگوهای جاری میان احزاب کرد در سوریه تاکید کرده است.

کد خبر 29276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha