قطعه محلی «نوروز» منتشر شد

سرویس کرمانشاه _ گروه موسیقی «روناک» همزمان با نزدیک شدن به آغاز فصل بهار یک قطعه جدید با عنوان «نوروز» را به شکل رسمی منتشر کرد.

به گزارش کردپرس؛ «نوروز» قطعه ای محلی است که کیوان علی محمدی و اعضای گروه روناک برای سال نو آماده کرده اند و حال و هوایی شاد و بهاری دارد و همچنین تاکیدی دوباره بر شعار این گروه با مضمون «با هر لهجه و گویش و زبان و در هر لباسی که باشیم، ایرانی هستیم» است.

گروه موسیقی «روناک» به رهبری و سرپرستی کیوان علی محمدی از گروه های جوان و خوب ایرانی است، و در این قطعه نیز مانند دیگر آثار خود سعی در شناساندن موسیقی نواحی ایرانی به اقوام مختلف دارد.

این گروه در سال ۹۵ آلبومی با نام «حاجی فیروز» منتشر کرده بود. قطعه «نوروز» از قطعات منتشر شده در این آلبوم است که با استقبال بسیاری مواجه شد.

گروه روناک که فعالیت خود را از ۱۳۸۰ آغاز کرده است، از نوازندگان مختلف زن و مرد برای شناساندن موسیقی نواحی مختلف ایران به مخاطب فعالیت می‌کند و تاکنون کارنامه مطلوبی را از خود به نظاره گذاشته است. از این میان می توان به حضور بین المللی این گروه در ششمین دوره جشنواره بین المللی موسیقی «جاده ابریشم» در سالن اپرای بزرگ پکن و همچنین فضای باز شهر «شیان» قدمت بیش از سه هزار سال نام برد که مورد استقبال بی‌نظیر داوران و علاقه مندان به موسیقی قرار گرفت.

کد خبر 28715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha