درخشش هنرمندان مهاباد در جشنواره تئاتر «رامان» سردشت

سرویس آذربایجان‌غربی- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد از کسب چندین رتبه برتر هنرمندان تئاتر این شهرستان در دومین جشنواره استانی تئاتر "رامان" سردشت خبر داد.

سیامند جوانبخت در این باره به کردپرس گفت: در این جشنواره گروه تئاتر مهاباد با نمایش "سگ ها مادرت را می‌خورند" صاحب پنج عنوان برتر جشنواره استانی "رامان" سردشت شد.

او ادامه داد: مقام نخست بازیگری، دیپلم افتخار، تندیس جشنواره، کسب مقام اول کارگردانی به همراه جایزه نقدی به هنرمند "شبنم راموز" از مهاباد برای هنرنمایی و کارگردانی در تئاتر "سگ ها مادرت را می‌خورند" اختصاص یافت.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: همچنین این نمایش به عنوان اثر برگزیده به دبیر خانه سی و چهارمین جشنواره تئاتر آذربایجان‌غربی معرفی شد.

جوانبخت افزود: در ادامه لوح تقدیر و جایز نقدی به خاطر کسب رتبه اول طراحی نور به "سامان ارمی" و لوح تقدیر و جایزه نقدی به خاطر کسب رتبه دوم طراحی صحنه به "مهران فقری" هر ۲ از مهاباد اهدا شد.

دومین جشنواره رامان شهرستان سردشت با حضور ۷ گروه از شهرستان های استان از از ۹ تا ۱۲ اسفند ماه با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی استان در سردشت برگزار شد.

کد خبر 28531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha