سود، جریمه و دیرکرد اقساط معوق کشاورزان خسارت دیده بخشیده شد

سرویس کردستان – رئیس سازمان جهاد کشاورزی کر دستان گفت: به منظور جبران خسارت وارده ناشی از خشکسالی سال زراعی گذشته کشاورزان کردستانی، سود، جریمه و دیرکرد اقساط معوق کشاورزان خسارت دیده بخشیده خواهد شد.

به گزارش کرد پرس، پیمان اسکندری گفت: در راستای جبران خسارت وارده ناشی از خشکسالی سال زراعی گذشته و بر اساس مفاد بند (خ) ماده (۳۳) قانون برنامه ششم توسعه و مصوبه اخیر هیات وزیران، سود، جریمه و دیرکرد اقساط معوق در بازه زمانی مهر ماه سال ۱۳۹۶ تا پایان سال ۱۴۰۰ تسهیلات دریافتی کشاورزان خسارت دیده بخشیده خواهد شد.

وی افزود: مابقی اصل وام آنان به مدت 3 سال امهال شده و بر این اساس کارگروه های شهرستانی استمهال تسهیلات در کلیه شهرستان های تابعه با حضور نماینده فرمانداران، مدیران جهاد کشاورزی و مدیران شعب بانک کشاورزی فعال و پس از بررسی و تایید خسارت متقاضیان ذینفع، لیست مشمولان جهت امهال به شعب بانک ارجاع داده می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان اظهار کرد: از کشاورزان و دامداران خواهشمندیم تا در اسرع وقت با مراجعه به شعب بانک کشاورزی نسبت به استمهال وام دریافتی خود و بهره مندی از مزایای بند قانونی مذکور اقدام کنند.

کد خبر 28303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha