کرسی‌های تلاوت و فعالیت‌های قرآنی باید تا پای جان استمرار یابد

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: کرسی‌های تلاوت و فعالیت‌های قرآنی باید تا پای جان و برای رسیده به قله‌ها استمرار یاید.

به گزارش کردپرس، حجت‌الاسلام کمال‌الدین خداداده شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه مسابقات ملی مدهامتان اظهار کرد: بچه‌های مساجد توفیق بزرگی شامل حالشان شده و هر کس در این زمینه برای قرآن عاشقانه قدم برداشته اجرش با صاحب قرآن پیامبر و پروردگارش است.

وی با بیان اینکه محور قرآن و مسجد محوری است که ایرانیان را دور هم جمع می‌کند، افزود: مساجد باید به کارگاه‌های قرآنی تبدیل شوند و محور فعالیت‌های قرآنی باشند و مسجدی‌ها باید عشق و انس با قرآن را در کرسی‌های مستقر در مسجد پیش ببرند و باشکوه اجرا کنند تا مسجد پایگاه قرآنی محقق شود.

وی عنوان کرد: دیروز شاهد برگزاری ۳۰ هزارمین کرسی تلاوت قرآن کریم در مسجد جامع سنندج بودیم و این کار در این دوران و روزگار تحسین برانگیز است و باید تا پای جان و رسیدن به قله‌ها این مسیر باید استمرار یابد.

رییس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور تصریح کرد: از خدمات مسوولانی چون استاندار کردستان و نماینده ولی فقیه در کردستان که در مسیر قران کریم ثابت قدم و همراه بوده‌اند، تقدیر می‌کنم.

حجت‌الاسلام خداداده اضافه کرد: از هیات داوران که ۱۸ هزار منتخب قرآنی استان‌ها را آموزش دادند و ارزیابی کردند و امروز ۲۸۰ نفر از این تعداد در بخش ملی مدهامتان حضور یافتند تقدیر کرد.

کد خبر 2767784

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha