سه پروژه در بخش آرمرده بانه به بهره برداری رسید

سرویس کردستان- همزمان با پنجمین روز از هفته دولت در بخش آرمرده بانه سه پروژه عمرانی و خدماتی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار کرد پرس، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت آسفالت راه روستای میرحسام بخش آرمرده، بتن ریزی معابر روستای گیاه دروان بخش آرمرده و افتتاح پست بانک شهر آرمرده به بهره برداری رسید.

آسفالت راه روستای میرحسام بخش آرمرده

رییس راهداری، حمل و نقل جاده ای شهرستان بانه در مراسم بهره برداری از راه روستای میرحسام بخش آرمرده گفت: طول پروژه راه روستای میرحسام یک هزار و ۶۰۰ متر، عرض آن پنج متر و ۵۰  سانتیمتر و ضخامت آسفالت پنج سانتیمتر است.

عبدالرحمان عبدالهی افزود: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته و ه اجرای پروژه هم ۶ میلیارد ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

بتن ریزی معابر روستای گیاه دروان

برای اجرای پروژه بهسازی معابر روستای گیاه دروان ۵۵۶ متر مربع بتن ریزی و ۷۲ متر دیوار حائل انجام شده که ۸۵ میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات فاقد دهیاری بخش آرمرده و ۱۰۸ میلیون تومان خودیاری مردم هزینه شده است.

افتتاح پست بانک شهر آرمرده

رییس پست بانک بانه گفت: بخشی از اعتبارات توسط بخش خصوصی تامین شده اما برای هزینه  کد بانکی و هزینه های بانکی برعهده پست بانک بوده که ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده که امیداوریم با ایجاد این پست بانک مشکل بخش آرمرده در این زمینه حل شود.

کامبیز عباس میرزایی با بیان اینکه این پست بانک نیاز به ای تی ام و پیشخوان دارند افزود: این پست بانک برای ۲ نفر اشتغال ایجاد کرده که با توسعه آن می توان افرادی دیگری زا جذب کنند.

وی اظهار داشت: در شهر کانی سور و در محله جاده سلیمانی نیز ۲ پست بانک ایجاد شده خدمات زیادی به شهروندان ارائه می دهند.

کد خبر 2760103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha