رسانه و هنرمندان در معرفی ظرفیت های فرهنگی کردستان رسالت خطیری دارند

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه ها و هنرمندان در معرفی ظرفیت و پتانسیل های فرهنگی استانی مانند کردستان رسالت خطیری برعهده دارند.

به گزارش کرد پرس، محمد خراسانی زاده در مراسم افتتاحیه سی امین جشنواره هنرهای تجسمی هنرهای تجسمی جوانان ایران که به میزبانی سنندج برگزار شد، با اشاره به اینکه حدود ۹۰۰ نفر در این رویداد شرکت کردند، گفت: در نهایت از این تعداد ۱۲۹ نفر آثارشان مورد تایید برای حضور در این رویداد هنری قرار گرفت.

وی به تفاوت های این دوره از جشنواره با دوره های گذشته اشاره کرد و افزود: در این دوره برای نخستین بار رده سنی نوجوان و جوان از هم تفکیک شدند و آثار رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال نوجوان و ۱۹ تا ۲۴ سال جوان به طور مجزا مورد داوری قرار می گیرند.

مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه شعار این دوره جشنواره ایران دوست داشتنی است، اظهار کرد: از دیگر تفاوت های این دوره از جشنواره، انتخاب یکی از بانوان هنرمند برجسته به عنوان دبیر اجرایی جشنواره است.

خراسانی زاده ادامه داد: بسیاری از جاهای دیدنی ایران هم چون کردستان زیاد شناخته شده نیستند و رسانه ها و هنرمندان برای معرفی بهتر این استان رسالت خطیری برعهده دارند.

کد خبر 2759871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha